השוק

זינוק ברווח של פרטנר; אבי גבאי: "ניצנים ראשונים לתהליכי עומק"

פרטנר סוגרת את הדו"חות של חברות התקשורת והיא למעשה מיישרת קו עם התעשיה שמראה התאוששות לא מבוטלת; הרווח הנקי של החברה זינק ל-54 מיליון שקל, החוב ירד ל-617 מיליון שקל ומספר מנויי הסיבים של החברה עלה ל-334 אלף, הגבוה בתעשיה
ניצן כהן | 
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
פרטנר מפרסמת היום (שני) את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה ובכך היא סוגרת את רשימת חברות התקשורת שפרסמו את התוצאות לרבעון השני. התוצאות של פרטנר טובות ומתכתבות היטב עם התעשייה שמתאוששת כשאם לוקחים בחשבון את תהליכי העומק שאבי גבאי מעביר את הקבוצה, הרי שאנחנו מקבלים כאן חברה בריאה עם פוטנציאל לא קטן.
מנתוני הדו"חות עולה כי ההכנסות שמרו על יציבות והסתכמו ב-850 מיליון שקל, כמעט ללא שינוי ביחס להכנסות ברבעון המקביל אשתקד. בהתאם להאטה בעולם ובישראל, ההכנסות מציוד הסתכמו ב-128 מיליון שקל לעומת הכנסות ממכירת ציוד של 153 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח התפעולי הסתכם ב-81 מיליון שקל, ירידה של 5% ביחס לרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד.

ה-EBITDA- Adjusted הסתכם בכ-272 מיליון שקל לעומת 276 מיליון שקל ברבעון המקביל. הרווח הנקי הסתכם ב-54 מיליון שקל לעומת 47 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. נתון חשוב מאוד הוא תזרים המזומנים החופשי של החברה שטיפס ל- 72 מיליון שקל לעומת 55 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
היקף החוב נטו של פרטנר הסתכם ב-617 מיליון שקל - החוב הנמוך בתולדות החברה, המבטא ירידה של 89 מיליון שקל בהשוואה לרבעון השני לשנת 2022. נזכיר כי לפני מספר שבועות העלתה חברת דירוג האשראי מעלות S&P את תחזית הדירוג של פרטנר לחיובית מיציבה ואישררה את הדירוג שעומד על A פלוס ישראלי.
אביג גבאי, מנכ"ל פרטנר אמר עם פרסום הדוחות הכספיים כי "בהתאם לתכנית האסטרטגית שגיבשנו, התוצאות הפיננסיות והתפעוליות מציגות ניצנים ראשונים לתהליכי העומק שהחברה עוברת בחודשים האחרונים. ההצלחה יוצאת הדופן של פרטנר בתחום הסיבים מעידה על היכולות של החברה, שיבואו לידי ביטוי גם בשאר תחומי העשייה שלה.
"אנו ממשיכים להתמקד מחד בפיתוח תשתיות וחיזוק הערך ללקוחותינו ומאידך בהגברת הפרודקטיביות הארגונית, על מנת להבטיח המשך מגמה חיובית ברווחיות ובתזרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה