השוק

מאסטרקארד נגד קנאביס: ההוראה החדשה שיצאה ללקוחותיה

"הממשלה הפדרלית מתייחסת למכירות קנאביס כבלתי חוקיות, ולכן רכישות אלו אינן מותרות במערכות שלנו", נכתב בהצהרה של ענקית האשראי
מערכת ice | 
עישון מריחואנה (צילום unsplash, pixabay)
חברת האשראי מאסטרקארד הודיעה למוסדות פיננסים להפסיק לאפשר ללקוחות אמריקאים לקנות קנאביס חוקי בחנויות באמצעות כרטיסי החיוב שלה. מכיוון שקנאביס נותר לא חוקי ברמה הפדרלית בארה"ב, לקוחות ב-38 המדינות שבהן היא מותרת נאלצים בדרך כלל לשלם במזומן.
מאסטרקארד מסרה כי המהלך מגיע לאחר שמצאה שכמה חנויות קיבלו תשלומי חיוב למרות האיסור הפדרלי. תומכי לגליזציה קראו לחוקים חדשים כדי להקל על מכירת קנאביס חוקי.
"כאשר נודע לנו על העניין, חקרנו אותו במהירות. בהתאם למדיניות שלנו, הנחינו את המוסדות הפיננסיים המציעים שירותי תשלום לסוחרי קנאביס ומחברים אותם למאסטרקארד, להפסיק פעילות זו", אמר דובר מאסטרקארד. "הממשל הפדרלי מתייחס למכירות קנאביס כבלתי חוקיות, ולכן רכישות אלו אינן מותרות במערכות שלנו", הוסיף הדובר.
בריידי קוב, מנכ"ל חברת Sunburn Cannabis, קמעונאית קנאביס מפלורידה, אמר כי "מהלך זה הוא מכה נוספת לתעשיית הקנאביס החוקית ולמטופלים או צרכנים שרוצים גישה למוצרים בקטגוריה המתהווה הזו".
נשיא חברת הקנאביס וראנו, דארן וייס, אמר "נמשיך לתמוך ברפורמה פדרלית לתעשיית הקנאביס באמצעות דיאלוג נוסף עם נבחרי ציבור ובעלי עניין, כדי לקדם צמיחה של קנאביס בטוח לצריכה וחוקי בכל רחבי ארה"ב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה