השוק

אחרי השריפה: מפעל הצ'יפס נפתח מחדש בהשקעת 80 מיליון שקל

מפעל הצ'יפס החדש של חברת "גרין פרוסט פוד", בעלת מותג "מילוטל", הושק בימים אלו בהשקעה של 80 מיליון שקל. כזכור, לפני כשנה וחצי המפעל נשרף כליל עקב תקלה טכנית.
מערכת ice |  1
ציפס (צילום יחצ מילוטל)
כשנה וחצי אחרי השריפה הגדולה, מפעל הצ'יפס החדש של חברת "גרין פרוסט פוד", בעלת מותג "מילוטל", הושק בימים אלו בהשקעה של 80 מיליון שקל. כזכור, לפני כשנה וחצי המפעל נשרף כליל עקב תקלה טכנית.
מפעל "מילוטל" הוקם בשנות ה-80 כחלק ממפעלי מילואות, ובשנת 2018 רכש איש העסקים והתעשיין ג'אווד אגבריה, הבעלים של חברת אר.ג'י.אם תעשיות מזון, את מפעל "מילוטל" מחברת פישמן.  מפעל "גרין פרוסט פוד" הינה יצרנית ומשווקת מובילה של צ'יפס וירקות קפואים ותייצר בשלב ראשון 7 סוגי צ'יפס ומגוון של ירקות קפואים. כושר הייצור של מפעל "מילוטל" הינו כ-5,000 טון קפואים בחודש. כיום מונה החברה כ-75 עובדים.
מפעל מילוטל הוקם מחדש וכיום מוביל טכנולוגיה מהמתקדמות ביותר בעולם לצד יעילות איכות ובטיחות. לאחר שביצעה החברה תהליך אסטרטגי ומיתוג מחדש תשיק מילוטל סדרת מוצרים לשוק הקמעונאי. אגב, "מילוטל" פעילה גם בשוק המוסדי.
מחלקת המחקר והפיתוח "במילוטל" מובילה אג׳נדה של פיתוח מוצרים חדשים לשוק הישראלי, כשהיא שמה לעצמה מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. למעשה,מילוטל בוחרת בעצמה עם אילו חקלאים לעבוד, מהם זני תפו"א המתאימים ביותר בטעם ובמרקם, מתי הכי נכון לאסוף אותם ומה הדרך הנכונה לטפל בהם ולארוז אותם".
מפעל "מילוטל" מנוהל ע"י שני בניו של ג'ואד - באסל ואשרף אגבריה. אבי לוי מנהל הפעילות האסטרטגיה ופיתוח העסקי של חברת "מילוטל". הגב' חופית חן סגל מנהלת השיווק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה
    אני 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפסיק לקנות טחינה ״יש״ שמיוצרת במפעל בבעלות ערבית.
    סגור