ויראלי

מפעל הסלטים האהוב נשרף: דרמת ענק באזור התעשייה

דרמת ענק באזור התעשייה בשומרון, זאת לאחר שמפעל סלטי גל נשרף, ובעקבות כך נגרמה גם שריפה למספר מבנים נוספים, שעולים באש, כאשר צוותי כיבוי והצלה שנשלחו למקום מנסים להשתלט על האש הגדולה שפרצה במקום
מערכת ice | 
שריפה (צילום shutterstock)
דרמת ענק התרחשה היום (חמישי) באזור התעשייה בשומרון, זאת לאחר שמפעל סלטי גל נשרף, ובעקבות כך נגרמה גם שריפה למספר מבנים נוספים, שעולים באש, כאשר צוותי כיבוי והצלה שנשלחו למקום מנסים להשתלט על האש הגדולה שפרצה במקום במספר מוקדים שונים.
בהודעה שיצאה מטעם דוברות איחוד והצלה, מחוז יהודה ושומרון, נמסר בנוגע לשריפה הענקית שמתחוללת באזור התעשייה כי "בהמשך לשריפה באזור תעשייה במפעל סלטי גל, מבנים נוספים עולים באש. במקום פועלים צוותים רבים של לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית  שומרון וממחוזות מרכז ודן. האירוע בפיקוד מת"ח שומרון ס. טפסר אבישי שפיר". 
עוד נמסר כי "במקום שלוש גזרות עבודה כרגע הצוותים תוחמים את האש על מנת למנוע התפשטו. לוחמי האש מבצעים פעולות כיבוי שחרור חום ועשן וסריקה לשלילת לכודים במבנים. כמו כן, כונני החירום של  של איגוד ערים לאיכות סביבה שומרון פועלים  בשטח בשיתוף עם כוחות החירום והרשות המקומית. הכוננים ביצעו  ניטור של חלקיקים נשימים על מנת לוודא שתושבי אלפי מנשה והכוחות בשטח לא נמצאים בסיכון. בשלב זה אין סכנה ומכאן שאין הנחיות מיוחדות. במידה ויהיו נעדכן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה