השוק
הסוף להונאות ביטוח? קינדריל השלימה את הפרויקט הענק שלה
במסגרת הפרויקט המהפכני, שודרג מאגר המידע לאיתור הונאות בשוק ביטוח החובה הישראלי והוטמעו כלי ניתוח ואיתור הונאות מתקדמים לטובת חברות הביטוח. הפרויקט נוהל ובוצע על ידי ISO קליימסרצ' ישראל (חברה בת של וריסק אנליטיקס), המפעילה הרשמית של המאגר הישראלי לאיתור הונאות ביטוח בשוק ביטוח החובה בשיתוף קינדריל ישראל
ISO קליימסרצ' ישראל, מפעילת מאגר המידע לאיתור הונאות בשוק ביטוח החובה הישראלי וחברת קינדריל, השלימו את פרויקט ההקמה של המערכת המשודרגת שעלתה לאוויר בימים אלה. הפעלת המערכת החדשה צפויה להימשך עשר שנים בהיקף של מיליוני שקלים בשנה.
במסגרת הפרויקט המהפכני, שודרג מאגר המידע לאיתור הונאות בשוק ביטוח החובה הישראלי והוטמעו כלי ניתוח ואיתור הונאות מתקדמים לטובת חברות הביטוח. הפרויקט נוהל ובוצע על ידי ISO קליימסרצ' ישראל (חברה בת של וריסק אנליטיקס), המפעילה הרשמית של המאגר הישראלי לאיתור הונאות ביטוח בשוק ביטוח החובה בשיתוף קינדריל ישראל.
פרויקט השדרוג, שהחל ב-2017 עלה לאוויר בימים אלה. הפתרון החדש מאפשר לנתח במהירות תביעות רכב חדשות בגין נזקי גוף (ביטוח חובה בישראל) ולאתר אינדיקציות להונאה. הונאות ביטוח בישראל עלו בעבר למבטחים מאות מיליוני שקלים חדשים בשנה, וכתוצאה מכך הפרמיות היו גבוהות יותר למבוטחים.
המערכת החדשה מאפשרת למשתמשים לאמת פרטים שנמסרו על ידי מבקש הביטוח, תוך השוואה למידע המופיע במאגר ולמידע המתקבל ממשרדי ממשלה שונים. מתאמי תביעות הביטוח יכולים גם להשתמש בכלים מתקדמים לחקירת נתונים, ויזואליזציה וכלי בינה עסקית. במסגרת הפרויקט הוקם גם פורטל לשימוש הציבור הרחב בו מתאפשרת פניה למאגר באמצעות טפסים מקוונים.
"מניעת הונאות ביטוח כיום דורשת הן נתונים מקיפים והן ניתוחים מתקדמים", אמר גידי שטרן, מנכ"ל ISO ישראל מקבוצת וריסק אנליטיקס האמריקאית. "בעזרת קינדריל לקחנו את המנוע שלנו למניעת הונאה לשלב הבא, מה שמאפשר למבטחים לנטר תביעות בזמן אמת, לבדוק היסטוריית תביעות לפי דרישה ולהצליב מידע ממקורות ציבוריים. התוצאה היא שירות טוב יותר ותשלומים מהירים יותר עבור הצרכנים שישפרו את החסכון בעלויות באופן ניכר".
עוד ב-
"הדיגיטציה של הביטוח הובילה לעלייה בציפיות הצרכנים לחוויית תביעות פשוטה ומהירה יותר", אמר דרור פרל, מנכ"ל Kyndryl ישראל. "על ידי עבודה משותפת עם וריסק נוכל לעזור למבטחים לזהות הונאה אפשרית ולהאיץ את תהליך התביעות בעזרת טכנולוגיה חזקה ואמינה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מתי יהייה כלי הנלחם נגד חב' הביטוח כשעושקת (ל"ת)מתישה אנשים 07/2023/02הגב לתגובה זו0 0סגור