נדל"ן ותשתיות

פרויקט מיליוני השקלים של קינדריל וחברת דן נחשף

שיתוף פעולה בין קינדריל וחברת דן במיליוני שקלים (הסכום המדויק לא נחשף) יוצא לדרך בפרויקט "הנתיבים המהירים" הרב שנתי של דן
מערכת ice | 
דרור פרל (צילום נימרוד קפילוטו)
קינדריל, ספקית שירותי תשתיות IT, הודיעה היום (חמישי) על שיתוף פעולה עם חברת דן, במסגרתו תייעץ, תקים, תנהל ותתחזק את תשתית ה-IT של פרויקט "הנתיבים המהירים" הרב שנתי של דן, שמטרתו להקל על עומסי התנועה בצירים מרכזיים בישראל.
קבוצת דן זכתה במרכז הממשלתי להקמת תשתית IT והפעלה של "נתיבים מהירים" כחלק מקונסורציום "נתיב לעיר בע"מ". הפרויקט נועד להקל על עומסי התנועה במטרופולין תל אביב. במסגרת פרויקט "הנתיבים המהירים", קבוצת דן וקינדריל, יתכננו, יקימו, יתפעלו ויתחזקו את מערך IT התומך בכבישי אגרה מהירה לאורך של כ-100 ק"מ וחניונים הגדולים מסוגם במדינה עם יותר מ-10,000 מקומות חניה. כחלק מהפרויקט בתחום של תנועה, האגרה ומערכי הסעת המונים שיכללו כ-200 אוטובוסים חשמליים, יכללו מערכות ניהול המידע העוטפות את הפתרון מקצה-לקצה.

קינדריל תשמש כיועצת, שתתכנן ותקים את ארכיטקטורת ה-IT עבור תשתית ה-IT, וכן תשמש כאינטגרטור ראשי של מערכות הפרויקט יחד עם שותפי הטכנולוגיה הגדולים בשוק ה-IT, בהם HCL, McAfee, Magalcom, Exagrid, Juniper, VMware, Lenovo ועוד, עליהם יבוסס פרויקט "הנתיבים המהירים". כמו כן, תקים תשתית IT בארכיטקטורה חדשנית, מודרנית, גמישה וניתנת להרחבה, באמצעות קישורן של מערכות הניהול האורבניות למערכת מחשוב מרכזית הכוללת מערכת ניטור מרכזית, תשתיות ליבה רשתית, וכן כלי סייבר ואבטחת מידע עוטפים מקצה לקצה המבוססים על שני מתקני מחשוב (Data Center) המוקמים לפי דרישת הפרויקט ברמת TIER-2. הפלטפורמה תוכל לאסוף ולהפיק תובנות מלמעלה מ-2,500 טרה בייט של נתונים, ותסייע למומחים מקבוצת דן לקבל החלטות על סמך נתונים אלו.
"מגוון הכלים העומדים לרשותם של קובעי מדיניות ומומחים המבקשים להילחם בעומסי התנועה בערים המובילות בישראל, מצביעות על מספר הולך וגדל של דוגמאות תפעוליות המאפשרות להתמודד עם אתגרים אילו בצורה המיטבית דרך יישום גישה משולבת באמצעות מערכות חדשניות ואינטגרציה מערכתית", אמר דרור פרל, מנכ"ל קינדריל ישראל. "לגישה זו יש פוטנציאל לא רק להילחם בעומסי התנועה, אלא גם לייעל את התנועה, להפחית את זיהום האוויר, לשפר את הבטיחות בדרכים ולקדם צמיחה כלכלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה