השוק

אנרפוינט תקים 60 מערכות סולריות ב-2.5 מיליון שקל

חברת אנרפוינט, חתמה בימים אלו הסכמים עם 9 קבוצות רוכשים מהישובים סלעית, קדומים, בית רימון, קדרים, נווה זיו, ובית אלעזר להתקנת כ-60 מערכות סולריות בעלות כוללת של כ-2.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
מערכות סולאריות (צילום אנרפוינט)
חברת אנרפוינט, חתמה בימים אלו הסכמים עם 9 קבוצות רוכשים מהישובים סלעית, קדומים, בית רימון, קדרים, נווה זיו, ובית אלעזר להתקנת 60 מערכות סולריות בעלות כוללת של כ-2.5 מיליון שקל.
קבוצות הרכישה ייהנו ממחירים מיוחדים מהטבות משמעותיות, ותנאי תשלום נוחים. חברת "אנרפוינט מבית כלמוביל" הינה מהחברות המובילות במשק בתחום התקנת מערכות אנרגיה סולאריות במגזר הפרטי ובמגזר העסקי.
ניר פלג, מנכ"ל חברת אנרפוינט, מציין: "התחום תופס תאוצה, זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הנכס יד ביד עם כך שמדובר במערכות ירוקות ויש כאן שני וקטורים מאוד מעניינים המתלכדים זה עם זה. מערכת סולארית זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הגג. התשואות שהיום מניבות המערכות הן תשואות שנתיות דו ספרתיות מדובר בהשקעה עם סיכון נמוך. יש כאן נכס מניב למשך 25 שנים, קל היום לקבל מימון לטובת מערכת סולארית".
בשנה האחרונה חברת אנרפוינט מבית כלמוביל הגדילה את פעילותה בכ-40% החברה, ועברה למרלו"ג באזור התעשייה של כפר סבא המבנה, המשתרע על שטח של כ-2,000 מ"ר ובהקמתו השקיעה החברה כ-3 מיליון שקל. עפ"י החלטה הממשלה ייצור החשמל מאנרגיה מתחדשת עד שנת 2025 אמור להוות כ-20% מכלל צריכת החשמל ועד שנת 2030 כ-30% מכלל צריכת החשמל בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה