השוק

חברת שורש משכה את בקשת המיזוג עם קולנוע חדש

הרשות לתחרות מודיעה כי חברת שורש הודיעה על משיכת בקשת המיזוג עם חברת קולנוע חדש לאחר שברשות העלו חששות מהמיזוג. על פי ההסכם בין החברות, קולנוע חדש הייתה אמורה לרכוש 50% מחברת שורש ב-40 מיליון שקל
מערכת ice | 
מיכל כהן הממונה על התחרות (צילום דוברות משרד הכלכלה)
חברת שורש (אדם טבע בע"מ) הודיעה לממונה על התחרות על משיכת בקשת המיזוג עם חברת קולנוע חדש – בעלי רשת ההנעלה WeShoes ויבואני Blundstone, Hoka ומותגים נוספים, לאחר שלצדדים הוצגו החששות שהועלו מבדיקת המיזוג.
הממונה על התחרות, מיכל כהן, העלתה בפני הצדדים את החשש כי המיזוג יגרום לגריעה של מתחרה בשוק סנדלי הטיולים, לנוכח פעילותה של קולנוע חדש בשוק (ובשוק המטיילים באופן כללי) שאחזקותיה ברשתות קמעונאות וברשת סיטונאית משמעותית. נוסף על כך, בדיקת הממונה העלתה חשש לפגיעה תחרותית על ידי צינון התחרות התוך מותגית במקטע הקמעונאי על מוצרי שורש אשר יאפשר להעלות את מחירי מוצרי שורש לצרכן.
בעסקה שנפלה, חברת קולנוע חדש הייתה אמורה לרכוש 50% מחברת שורש תמורת כ-40 מיליון שקל. במסגרת העסקה לקולנוע חדש ניתנה האופציה לרכוש גם את יתרת 50% המניות. היום (שני) מודיעה רשמית הרשות לתחרות כי העסקה נפלה.
שתי החברות המדוברת הינן חברות פרטיות ובעלות מחזור מכירות של מאות מיליוני שקלים. שורש הוקמה בשנת 1989 על ידי יוקי גיל ודניאל בנוזיליו ואילו קולנוע חדש נוסדה ב-1983 ונמצאת בבעלות עמוס הורוביץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה