שיווק ופרסום

אתר ההנעלה הישראלי חתם על הסכם בלעדיות עם מותג בינלאומי‏

אתר ההנעלה והאופנה ShoesOnline חתם על הסכם בלעדיות אסטרטגי עם מותג הספורט המוביל F4‏ מפולין

מערכת ice |  1
הפרנזטור רוברט לבנדובסקי (צילום יחצ)
אתר ההנעלה והאופנה Shoesonline דיווח הבוקר (ראשון) על חתימת הסכם בלעדיות אסטרטגי עם מותג הספורט המוביל 4F, שהיה מיובא עד כה על ידי קבוצת MGS.F4  הוא מותג בגדי ספורט ואופנה תוצרת פולין המחזיק בכ-500 חנויות מונו ברנד ברחבי העולם. המותג הפונה לנשים וגברים מציע קולקציות אופנתיות, רחבות ובמגוון מידות. לטענת אתר האופנה טווח המחירים של המותג בישראל נוחים לכל כיס, מה שמבסס את F4 לאחד ממותגי הספורט "המשתלמים ביותר בשוק".
יש לציין כי הפרזנטור העולמי של המותג 4F הוא הכדורגלן כוכב רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה אליה עבר בשנה האחרונה מבאיירן מינכן.
אתר SHOESONLINE הינו אתר האיקומרס אופנה הישראלי השני בגודלו בישראל (אחרי טרמינל X) שהוקם ב-2015 על ידי דקל סטולרו, יוסי כראדי ואלעד טל ומוכר בזכות מגוון עצום של נעלי ספורט לכל המשפחה של כל מותגים המובילים כדוגמת אדידס, נייקי, אולסטאר, פומה וכדומה. בשנתיים האחרונות האתר נכנס לקטגוריות נוספות כולל הלבשה, אקססוריז, טיפוח ולאחרונה גם לקטגוריית היוגה שצוברת תאוצה בקרב הקהל הישראלי.
דקל סטולרו, בעלים ומנכ"ל אתר SHOESONLINE, מוסר: "חתימת חוזה בלעדיות על המותג 4F היא אסטרטגית עבורנו שכן מדובר במותג מוביל בעולם שמלביש את הנבחרות הכי גדולות באולימפיאדה ושאר תחרויות נחשבות וצבר מוניטין של מותג ספורטיבי מוביל. מעבר למכירתו באתר אנו מתכננים לפתוח לו רשת חנויות עצמאית וצופים לו עתיד גדול בישראל. אני משוכנע שעלות המוצרים הנמוכה ביחס לתמורה הגבוהה שיקבל הצרכן הישראלי תהפוך את המותג לפריט חובה בכל ארון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ice איי איי איי
    ice 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחחחחחחחחחחחחח.....מותג הספורט המוביל f-4 מפולין..........אין גבול לטמטום של משרדי פרסום ואתרי אשפה דוגמת " ice "
    סגור