השוק

נסטלה בבשורה רעה לצרכנים: תעלה שוב את מחירי המוצרים

קבוצת המזון הגדולה בעולם, נסטלה, תעלה את המחירים שלה עוד השנה, זאת אחרי שכבר העלתה בשנה שעברה את מחירי המוצרים ב-8.2%. הסיבה: האינפלציה הגואה ועליית מחירי הרכיבים בהן היא משתמשת
מערכת ice | 
קפה (צילום freepik, יוטיוב)
קבוצת המזון הגדולה בעולם, נסטלה, תעלה את המחירים שלה עוד השנה, כך מסר היום (חמישי) המנכ"ל מארק שניידר. הסיבה לכך היא האינפלציה הגואה בעולם, ועליות המחירים האחרונות שגרמו גם לה להוצאות גבוהות יותר מהממוצע.

שניידר סירב להתייחס לרמה המתוכננת של עליות המחירים, שלדבריו נחוצות כדי לקזז את הנזק שנגרם מעליות מחירי הסחורות. נסטלה, יצרנית הקפה הנמס של Nescafe וחטיפי השוקולד KitKat, כבר העלתה את המחירים ב-8.2% בשנה שעברה, אך זה לא קיזז במלואו את ההשפעה של עלויות הרכיבים על החברה.

"הרווח הגולמי שלנו יורד בכ-260 נקודות בסיס - זה מסיבי. זה אחרי כל התמחור שעשינו ב-2022", אמר שניידר לכתבים. שניידר הוסיף ואמר כי התאמות המחיר צפויות להשתנות בהתאם לשווקים. בארה"ב ובריטניה למשל, האינפלציה נמשכת, זאת לעומת שווקים כמו סין וחלק ממדינות אירופה.
מלבד נסטלה, חברות מזון רבות כבר העלו את המחירים בעקבות האינפלציה הגואה כמובן, והמלחמה בין רוסיה לאוקראינה, שהחריפה את הבעיות בשרשרת ההספקה העולמית שגם ככה הושפעה כתוצאה ממגפת הקורונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה