השוק

הראל ויזל מפנק בהטבות: בכמה השתדרגו הבן והחתן בחברה?

חתנו של איש העסקים, תומר צ'פניק, שעבר לאירופה בעקבות תפקידו החדש, משתדרג בשכר החודשי וגם יקבל מענק חד פעמי של 400 אלף שקל. הבן מורן - יורש העצר העתידי - מסתפק בינתיים במשכורת נמוכה יותר
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום פייסבוק/ מיננה, דימה טליאנסקי)
איש העסקים הישראלי והבעלים של קבוצת פוקס, משדרג את יורש העצר - בנו מורן, וגם את החתן - תומר צ'פניק, גם במשכורת, מענקים וגם במניות חסומות.
בנו של ויזל, מורן, שמונה בשנה שעברה לתפקיד מנכ"ל נייקי NSP ישראל, מקבל עוד כוח בחברה, כאשר יקבל 6,902 מניות חסומות ובכך יגדיל את זכות ההצבעה שלו כמו גם את הדיבדנדים שיתקבלו בהתאם לרווחים. על פי תנאי התגמול הנוכחים של מורן ויזל, משכורתו החודשית הינה בסך 40 אלף שקל בחודש, והוא זכאי למענק שנתי בגובה 7 משכורות ועתה גם בתוספת שווי ההטבה השנתית בגין הקצאת יחידות המניות החסומות. ועדת התגמול ודירקטוריון החברה, נימקו את ההטבה בגין שביעות הרצון והערכתם הרבה מתפקודו של מורן בתפקידו כמנכ"ל נייקי NSP החל ממרץ 2022 "והרצון לשמר אותו בחברה וליתן לו תמריץ להמשיך ולמלא את תפקידו בחברה על הצד הטוב ביותר בשנים הבאות".
 
חתנו של ויזל, תומר צ'פניק מנכ"ל נייקי NSP גלובל בחברה, בעלה של בתו של איש העסקים, ירדן, המשמשת ככמנהלת המסחרית של רשת האופליין "ביי ארי" המשווקת בגדי יוגה ופילאטי, מקבל שדרוג. בשנה האחרונה קיבל צ'פניק משכורת של 50-55 אלף שקל לחודש, ובשנת 2022 גם היה זכאי לבונוס שנתי בגובה של 13 משכורות, רכב פרטי עד 200 אלף שקל, סבסוד לדירת בני הזוג בחו"ל בגובה של 8,500 שקל (שיובטל באם יעברו לישראל), קרן השתלמות ועוד. כבר באפריל 2021 עודכנו תנאי שכרו העתידיים, כך שהחל מיוני השנה יעלה שכרו ל-60 אלף שקל, ומה-1 ביוני 2024 יעלה שכרו ל-65 אלף שקל. בנוסף, לאור המעבר לאירופה מתוקף תפקידו, קיבל צ'פניק החזר הוצאות חד פעמי עד 12,500 יורו, לרבות זכאות לכרטיסי טיסה לו ולמשפחתו הלוך-חזור לישראל עד פעמיים בשנה, מסגרות חינוך לילדים ועוד. גם דמי השכירות לדירה עלו לעד 4,000 יורו בחודש.
עתה מגיע עדכון נוסף כאשר צ'פניק ישודרג כבר בינואר השנה ולמשך 3 שנים לשכר של 70 אלף שקל, קבלת 6,902 מניות חסומות ומענק מיוחד וחד פעמי של 400 אלף שקל (בנוסף למענק השנתי) וזאת "בגין מאמצים והישגים יוצאי דופן וטיפול בהצלחה יתרה בנושאים תחת אחריותו במהלך השנים 2022-2020 ,אשר תרמו ואשר צפויים להמשיך לתרום גם בעתיד לשיפור משמעותי בתוצאותיה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה