השוק

ישראכרט והפניקס במהלך ענק: התחרות מתחממת בתחום האשראי

קבוצת הפניקס וישראכרט חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בהעמדת אשראי ללקוחות פרטיים, בכך הפניקס מעמיקה את פעילותה בתחום האשראי ומשיקה זרוע אשראי צרכני תחת המותג "הפניקס אשראי"
מערכת ice | 
ישראכרט וקבוצת הפניקס (צילום ויקיפדיה/ דוד שי, Magma Images, freepik)
קבוצת הפניקס וישראכרט מודיעות היום (שני) כי חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה למתן אשראי צרכני ללקוחות פרטיים. הלקוחות צרכני האשראי, ייהנו מהניהול המקצועי והאמין של ישראכרט בחיתום ובתפעול ומהיכולות של הפניקס בעולם הפיננסי והשיווקי. המימון לפעילות יועמד על-ידי שתי החברות ביחס שנקבע, לתקופה של חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות.
שיתוף הפעולה מגביר את התחרות בתחום האשראי הצרכני ויביא ערך רב לצרכן באמצעות מינוף החוזקות של שני הגופים. שיתוף הפעולה כפוף לאישור רשות התחרות. המהלך הוא חלק מהכרזת הפניקס על כוונותיה לצמוח באפיק האשראי במסגרת פרסום תכנית אסטרטגית. על כן, השקת הפעילות למתן אשראי צרכני בראשות אילון דחבש כמנכל הפעילות מתווספת לפעילות האשראי הקיימת בקבוצה ותטופל תחת מותג "הפניקס אשראי".  

ישראכרט הגדירה את תחום האשראי הצרכני כמיקוד אסטרטגי ומנוע צמיחה מרכזי. שיתוף פעולה  זה מהווה מהלך נוסף בהשלמת מעטפת פתרונות חדשניים ביישום המיקודים האסטרטגיים ללקוחות. ישראכרט פועלת הן בצורה אורגנית ועצמאית והן על ידי שיתופי פעולה עם גופים מובילים כדי לממש את הפוטנציאל הגלום בביצוע האסטרטגיה.
אייל בן סימון, מנכ"ל קבוצת הפניקס: "תחום האשראי הקמעונאי והצרכני הוא התפתחות טבעית לפעילות הקבוצה בתחום המימון הכוללת, בין היתר, מימון חברות, אשראי לעסקים ופעילות מימון וערבויות בענף הנדל״ן. הקמת זרוע אשראי צרכני ומזכר ההבנות שנחתם היום עם ישראכרט למתן אשראי סולו  למשקי הבית הם תוצאה של תהליך מקצועי ויסודי שנולד בתוכנית האסטרטגית של הקבוצה, שמטרתו להעניק מטרייה של פתרונות אשראי. אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה עם ישראכרט יאפשר לקבוצת הפניקס לתת מענה פיננסי שלם ללקוחות הקבוצה".
רן עוז, מנכ״ל ישראכרט: "פתרונות אשראי מתקדמים ללקוחותינו נמצאים במיקוד האסטרטגי ואנו פועלים בדרכים מגוונות על מנת ליישם זאת בשטח. אנחנו כבר רואים את ההאצה בקצב צמיחת תיק האשראי ברבעונים האחרונים. אני מאמין ששיתוף פעולה בין שתי החברות המובילות בתחומן יניב הצעות ערך חדשניות ומשמעותיות שכן להפניקס ולישראכרט ניסיון רב ויכולות שיאפשרו לנו לתת ערך מוסף ללקוחות בעולמות האשראי".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה