השוק

מעל 60 משקיעים גרמנים התכנסו כדי ללמוד על ההייטק הישראלי

חיבוק גרמני להייטק הישראלי: המשקיעים ילמדו על האקוסיסטם הישראלי ויבחנו אפשרויות לשיתוף פעולה ו'השקעות בעלות משמעות בזמנים של חוסר ודאות'
מערכת ice | 
פרנקפורט פוגשת את תל אביב
גם בימים לא פשוטים להייטק הישראלי, הוא מושך תשומת לב רבה בעולם. מעל 60 משקיעים גרמניים השתתפו בכנס שארגנה קרן קטליסט הישראלית יחד עם פירמת עוה"ד הגדולה FPS בפרנקפורט. המשקיעים הגיעו כדי ללמוד עוד על האקוסיסטם הישראלי ולבחון אפשרויות לשיתוף פעולה ו'השקעות בעלות משמעות בזמנים של חוסר ודאות'.
"במצב הכלכלי הנוכחי באירופה, ועל רקע המשבר באנרגיה, גרמניה מבינה שהיא צריכה להיות מוכוונת טכנולוגיה וחדשנות יותר מאי פעם, ולכן שיתוף הפעולה עם ההייטק הישראלי הופך למשמעותי הרבה יותר", אמרה ליסיה בכר-מנוח, שותפה בכירה בקרן קטליסט, שהשקיעה לאחרונה בכמה חברות צמיחה ישראליות הפועלות גם בגרמניה.
משתתפים ודוברים נוספים בכנס, שהתקיים תחת השם "פרנקפורט פוגשת את תל-אביב", היו: לוק מולר – חבר מועצת המנהלים בקטליסט, יזם בינלאומי שהקים מספר חברות ולשעבר מנכ"ל קבוצת Otto הגרמנית, כריסטיאן שאומקל - מנהל שווקים פרטיים בבנק ההשקעות הגרמני Hauck Aufhäuser Lampe Privatbank, שמנהל 2.6 מיליארד אירו עבור לקוחותיו האירופאים ולראשונה בחר להשקיע בסטארטאפים ישראלים.  כריסטיאן גם חבר בוועדה המייעצת של קטליסט. כמו כן: כרמלה שמיר- קונסולית ישראל במינכן, ד"ר נינה ג'רס כהן - שותפה בפירמת עוה"ד FPS בפרנקפורט וראש דסק ישראל, פיליפ ובר - שותף בפירמת FPS וד"ר סבין טרופ ממכון פראונהופר, שבפרקנפורט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה