השוק

אילון מאסק מכר מניות טסלה בשווי של 3.95 מיליארד דולר

לאחר שרכש את טוויטר והרגיז את המשתמשים, ממסמכים שהגיש הלילה לרשות לניירות ערך בארצות הברית, עולה כי מאסק מכר כ-19.5 מיליון מניות של חברת טסלה בשווי כ-3.95 מיליארד דולר
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום pixabay, יוטיוב/ TED)
לאחר שרכש את טוויטר, הגיע המהלך הצפוי של אילון מאסק: ממסמכים שהגיש הלילה (רביעי) לרשות לניירות ערך בארצות הברית, עולה כי האיש העשיר בעולם מכר כ-19.5 מיליון מניות של חברת טסלה בשווי כ-3.95 מיליארד דולר.
אחרי שרכש את טוויטר ב-44 מיליארד דולר והרגיז את המשתמשים, ממשיך מאסק בגיוס המימון לעסקה. בעבר כבר מכר מאסק מניות טסלה בשווי של כמעט 22 מיליארד דולר ב-2021, שנה שבה המניה זינקה ביותר מ-50%. השנה הוא מכר מניות בשווי של למעלה מ-8 מיליארד דולר באפריל ובערך של 7 מיליארד דולר באוגוסט.
cnbc פרסם כי בנוסף להזרמת מיליארדים מההון הפרטי שלו לרכישת טוויטר, נעזר מנכ"ל טסלה בשותפים, כולל רון ברון, אנדרסן הורוביץ, מנכ"ל טוויטר לשעבר ג'ק דורסי והנסיך וואליד בן טלאל בן עבדולעזיז מסעודיה.

מניית טסלה ירדה השנה ב-46%, וחיסלה נתח גדול מהונו של מאסק, אך למרות זאת הוא עדיין האיש העשיר בעולם, עם שווי נקי של קרוב ל-200 מיליארד דולר, כך לפי פורבס.
אמש פורסם כי מאסק כבר החל להתנקם בכוכבים שלעגו להחלטותיו כמו לגבות כסף עבור וי-כחול, והשעה חשבונות בין היתר של הקומיקאיות שרה סילברמן קת'י גריפין, השחקנים דניאל רדקליף וכריס קלווה.
אמש הסתבך גם כשהעלה ציוץ לרשת החברתית בו הוא מציג חייל נאצי שסוחב על גבו יונת דואר מתקופת הפלישה הנאצית לצרפת. לא ברור עדיין אם מאסק בכלל ידע שמדובר בחייל נאצי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה