השוק

אילון מאסק מטיל פצצה: עסקת טוויטר תושלם ביום שישי?

האיש העשיר בעולם התחייב ביום שני לסגור את רכישת הרשת החברתית עד יום שישי בשיחת ועידה בווידאו עם בנקאים שעוזרים לממן את העסקה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ TED)
אילון מאסק אמר לבנקים שמממנים חלקית את רכישת טוויטר בשווי 44 מיליארד דולר שהוא מתכנן לסגור את העסקה עד יום שישי, תאריך יעד שנקבע על ידי שופט בית המשפט במדינת דלאוור, כך דיווח בלומברג היום (שלישי), שכן נראה שהאיש העשיר בעולם סוף סוף מוכן לרכוש את הרשת החברתית לאחר שכבר התחרט בתחילה.
מאסק פרסם את החדשות בשיחת וידאו ביום שני עם הבנקאים, לפי בלומברג, תוך ציטוט של מקורות המקורבים לעסקה. מורגן סטנלי, בנק אוף אמריקה וברקליס הם המממנים העיקריים, כל אחד מהם מתחייב לפחות 2.5 מיליארד דולר במימון חוב עבור העסקה. הבנקים יפרישו את המזומנים עד יום חמישי, לפי בלומברג.

למאסק היה עד יום שישי להשלים את הרכישה, או שהוא ייאלץ להתמודד מול טוויטר במשפט בבית המשפט של דלאוור כחלק מהתביעה של החברה כי הוא ניסה לרדת מהעסקה לאחר שהכל כבר סוכם באופן לא חוקי.
בסך הכל הבטיח מאסק הלוואות של 12.5 מיליארד דולר מהבנקים, כאשר שאר הכספים הגיעו מהמזומנים הפרטיים שלו, שתפחו ככל שהוא מוכר עשרות מיליארדי דולרים במניות טסלה, ושלל משקיעים במניות, כולל המיליארדרים מארק אנדריזן ולארי אליסון וקרן העושר הריבונית של קטאר.
באפריל 2022 כזכור, טוויטר קיבלה את הצעתו של מאסק להעביר את החברה לידיו הפרטיות במחיר של 54.20 דולר למניה לפני שהצדדים הסתבכו במשיכה משפטית של שישה חודשים, כאשר מאסק ניסה לצאת מהעסקה כשטוויטר תבעה אותו לסגור את העסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה