השוק

ג'נסל בעסקת ענק: זו החברה שתרכוש את שירותיה

ג'נסל חוברת לענקית תקשורת בינלאומית נוספת לאחר שהשלימה ניסוי שטח מוצלח עם וודאפון, חברת התקשורת הטכנולוגית הגדולה באירופה ובאפריקה
מערכת ice | 
רמי רשף - מנכ"ל ג'נסל (צילום חברת ג'נסל)
חברת ג'נסל, המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה מבוססי תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן ואמוניה, מעדכנת כי השלימה בהצלחה ניסוי שטח עם ענקית התקשורת הבינלאומית וודאפון (Vodafone). 
לאור התוצאות המהימנות של הניסוי ובחינת יכולתה של ג'נסל לספק חשמל רציף ולאורך זמן לאזורים נטולי תשתית חשמל, תציג וודאפון את מערכות החברה לחטיבות שונות אצלה. הניסוי, שנערך ברומניה ובמסגרתו הותקנה והופעלה מערכת ה-GENCELL FOX המתבססת על אמוניה כדלק, בוצע באתר טלקום ברומניה המופעל על ידי וודפאון באמצעות SimTel Team, ספק אנרגיה וטלקום לחברות במרכז אירופה. 
וודאפון נחשבת לחברת התקשורת הטכנולוגית הגדולה ביותר באירופה ובאפריקה, ומפעילה רשתות סלולריות ונייחות ב-21 מדינות ובעלת שותפויות עם רשתות סלולריות ב-48 מדינות נוספות. נכון ליוני 2022, תומכת וודאפון בכ-300 מיליון לקוחות ניידים ברחבי העולם והיא מובילה בתחום האינטרנט של הדברים (IoT), ומחברת כ-160 מיליון מכשירים ופלטפורמות בעולם.
לדברי ראדו וילאו, (Radu Villau), מייסד שותף ו-CTO של סימטל, "לאור ניסוי השטח המוצלח באתר פעיל של Vodafone, אנו מצפים לבחון הזדמנויות נוספות לפריסה של פרויקטים משותפים עם ג'נסל, זאת לאור היכרותנו עם אתגרי האנרגיה העומדים בפני לקוחותינו המפעילים רשתות סלולריות (MNO). לאחר בדיקת מערכת ה-GenCell Fox במשך יותר מ-1,200 שעות ברציפות בעומסי חשמל שונים באתר טלקום בשטח, אנו בטוחים שפתרון האנרגיה העצמאי של ג'נסל יכול להוות פתרון לאותם אתגרים. פתרון זה יכול גם לתמוך בפעילות רציפה של מגדלים ניידים מרוחקים, תוך עמידה בתקנות האירופיות ההולכות ומחמירות סביב השימוש בדלקים מאובנים".
חברת ג'נסל הוקמה בשנת 2011 ומציעה פתרונות אנרגיה ירוקה בתחום תאי הדלק. מוצרי החברה מבוססים על טכנולוגיה חדשנית, ייחודית ואמינה, שפיתחה החברה. ג'נסל מספקת כיום פתרונות גיבוי חשמל למגוון רחב של אתרים, ובהם מגדלי תקשורת, מפעלי תעשייה, יישומי ביטחון פנים, בתי חולים ותעשיות אוטומטיות, וזאת ב-22 מדינות מסביב לעולם. בנוסף, החברה פיתחה פתרון להפקת מימן מאמוניה בתהליך המאפשר לתאי הדלק הייחודיים שפיתחה לספק אנרגיה כמקור עיקרי לחשמל גם באתרים המצויים באזורים כפריים ומרוחקים, וכאלה המצויים מחוץ לרשת החשמל. ג'נסל מעסיקה כיום כ-140 עובדים, כולל מומחי אנרגיה יוצאי תכניות חלל וצוללות. מטה החברה נמצא בישראל עם רשת הפצה ותמיכה ברחבי העולם. החברה מנוהלת על ידי רמי רשף, שהינו יזם טכנולוגיה ותיק, ואחד ממייסדיה.
 
רמי רשף, מנכ"ל ומייסד ג'נסל: "השלמת ניסוי השטח בהצלחה והכוונה של וודאפון להציג את מערכת ה- GENCELL FOX בפני חטיבותיה השונות מהוות אבן דרך נוספת שצפויה לתמוך בצמיחתה של ג'נסל בתחום הטלקום בשנים הבאות. זאת, יחד עם שיתוף הפעולה עם דויטשה טלקום עליו הודענו ואף הוא מתקדם ומהווה מנוע צמיחה משמעותי עבורנו. להערכתנו, הניסוי המוצלח סייע למצב את ג'נסל כספק מוביל של פתרונות של גיבוי לחשמל מבוססי מימן ואמוניה, והכל בהתאם ליעדים והאסטרטגיה שלנו. אנחנו רואים עלייה משמעותית בהתעניינות מצד מגזר הטלקום בפתרונות של ג'נסל, במיוחד באירופה, שבה הולכות ומתהדקות התקנות כנגד פליטות פחמן, וממשיכים לקדם את פעילותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה