השוק

דירוג עשירי העולם: כולם הרוויחו, מארק צוקרברג הפסיד בענק

ברנאר ארנו, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, במקום השני עם 209.1 מיליארד דולר. אילון מאסק ממשיך לבסס את עצמו מחדש כאיש העשיר בתבל. מי גלגל לכיסו 3.5 מיליארד דולר? וגם: ההתייצבות של לארי פייג' במקום השישי
מערכת ice | 
ברנאר ארנו, מארק צוקרברג, לארי אליסון (צילום shutterstock)
דירוג עשירי העולם על פי מגזין פורבס פורסם כמדי שבוע, ונראה שהצמרת רושמת רווחי עתק במיליארדים. מנכ"ל טסלה ו-SpaceX, ובעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), המיליארד ואיש העסקים אילון מאסק, חזר לאחרונה לתואר שאיבד לפני כמה חודשים. מאסק הוא האיש העשיר ביותר בעולם. 
ברנאר ארנו, בעלי קבוצת לואי ויטון וכריסטיאן דיור, שכבש לאחרונה את הפסגה, איבד את מקומו וירד למקום השני. הונו העצמי של מאסק עומד על 210.2 מיליארד דולר, כשהוא גלגל לכיסו במהלך השבוע 1.7 מיליארד דולר. ארנו הכניס לכיסו השבוע 2.3 מיליארד דולר, מה שהקפיץ את הונו האישי ל-209.1 מיליארד דולר.
מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, רשם רווחי עתק של 3.5 מיליארד דולר וניצב במקום השלישי. הם העלו את הונו האישי ל-202.5 מיליארד דולר. מבין החמישייה, רק הבעלים של רשת מטא, מארק צוקרברג, רשם הפסדים גדולים השבוע בדמות 450 מיליון דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 173.1 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם על פי פורבס הוא לארי אליסון, שרשם רווחים של 1.1 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי עומד על 153 מיליארד דולר. במקום השישי והשביעי בהתאמה לארי פייג' ואיש המחשבים והיזם היהודי-אמריקני סרגיי ברין
הנשים העשירות בעולם ובישראל, בהתאמה, הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה