השוק

דירוג עשירי ישראל: אדלסון הפסידה הון עתק, עידן עופר המריא בענק

הונה האישי של האישה החזקה במדינה פחת ב-1.5 מיליארד דולר תוך שבעה ימים. במקום ה-108 ברשימה העולמית של מגזין פורבס ניצב אייל עופר, שמוערך ב-23.9 מיליארד דולר. וגם: מה מצבם של טדי שגיא ורומן אברמוביץ'?
מערכת ice |  2
עשירי ישראל (צילום פלאש90/ יונתן זינדל , ויקיפדיה, רמי זרנגר; יחצ)
במסגרת דירוג עשירי העולם של המגזין הכלכלי פורבס, פורסם כמדי שבוע גם דירוג עשירי ישראל. כחלק ממגמת ירידה כללית שפוקדת בתקופה האחרונה את כוכבת הרשימה מרים אדלסון, אשת העסקים סוגרת את השבוע בהפסד גדול, לאחר שרשמה צניחה של 1.5 מיליארד דולר ברווחה במהלך שבעת הימים האחרונים.
הונה האישי של אדלסון, שידעה מספרים משמעותיים בהרבה, הצטמצם ל-30.1 מיליארד דולר והיא ממוקמת במקום ה-54 בדירוג העולמי. אייל עופר ממוקם במקום השני, כשהוא מצמצם משמעותית את הפער ממנה. הונו האישי הולך וגדל, והוא מתקרב ונושף בעורפה. עופר הבכור מוערך ב-23.9 מיליארד דולר.
עופר הגדול רושם עלייה כללית מרשימה בכל השבועות האחרונים, הפעם של 43 מיליון דולר, ועומד במקום ה-81 ברשימת עשירי העולם. אחיו הצעיר של אייל, עידן עופר, רושם דווקא הפסד של 14 מיליון דולר, והונו מוערך כעת ב-17.5 מיליארד דולר כשהוא ניצב במקום ה-108 העולמי.
 
המיליארדר הישראלי-רוסי רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי כשהונו עומד על 9.7 מיליארד דולר, ללא רווחים או הפסדים השבוע, כשהוא נציב במקום ה-229 בדירוג העולמי. את החמישייה הפותחת בעשירי ישראל סוגרים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן. הונם של האחים בוכמן מוערך כעת ב-9 מיליארד דולר, כשהם מתייצבים במקום ה-269 ברשימה העולמית. טדי שגיא במקום השישי עם נתון של 6.4 מיליארד דולר ומדורג 431 בעולם. סטף ורטהיימר השביעי כשהונו מוערך ב-6.3 מיליארד דולר והוא מדורג 452 בעולם. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רמת השרון
    ארז 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את העושר שלהם הם צברו מהציבור שיחזירו 10 אחוז לאנשים זקוקים כך יהיה טוב לכולם
    סגור
  • 1.
    תאגיד ישראל ולא מדינת ישראל
    דוד 04/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם בעלי הבית כאן, הם שולטים בממשלה והעם הם העבדים.
    סגור