השוק

סיילספורס לקראת עסקת ענק? זו חברת התוכנה שהיא מעוניינת לרכוש

על פי הדיווח של סוכנות הידיעות "רויטרס", חברת התוכנה "סיילספורס" נמצאת בהליכים מתקדמים לרכישת יצרנית התוכנות לעסקים "אינפורמטיקה". על פי הוול סטריט ג'ונל, מחיר העסקה נמוך ממחיר המניה הנוכחי של אינפורמטיקה אשר מסתכם ב-38.48 דולר
מערכת ice | 
מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל חברת סיילספורס (צילום Christie Hemm Klok /ויקיפדיה, vecteezy)
"סיילספורס", חברת התוכנה האמריקאית אשר עוסקת בשירותי מחשוב ענן ומספקת שירותי תוכנה כשירות עבור ארגונים, נמצאת בימים אלו בהליכים מתקדמים לרכישת החברה "אינפורמטיקה".
על פי הדיווח של סוכנות הידיעות "רויטרס", סיילספורס מעוניינת לרכוש את יצרנית התוכנות לעסקים וכי ההכרזה על העסקה צפויה להתפרסם בימים הקרובים.  על פי העיתון "וול סטריט ג'ורנל", מחיר העסקה בין שתי הענקיות, נמוך ממחיר המניה הנוכחי של יצרנית התוכנות לעסקים.
עוד נמסר מהעיתון ה"וול סטריט ג'ורנל", כי מחיר המניה הנוכחי הינו 38.48 דולרים, זאת כתוצאה מהתחזקותה במהלך השנה האחרונה ב-43% נוכח ההערכות לעסקת הענק הצפויה להתממש בין שתי החברות. עד כה חברת "סיילספורס" לא מיהרה להגיב על הפרסום של סוכנות הידיעות "רויטרס". 
חברת "אינפורמטיקה" הוקמה אי אז בשנת 1993 והיא מעניקה שירות ניהול מידע על הענן. מלבד זאת, שווי השוק של יצרנית התוכנות לעסקים הינו 11.35 מיליארד דולר. נכון להיום, חברת "אינפורמטיקה" מעניקה שירות רחב בניהול מידע על הענך ליותר מ-5,000 לקוחות וביניהם חברות גדולות כמו יונילוור, טיוטה ודלויט. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה