השוק

הסייבר הישראלי ממשיך להתפוצץ: זו החברה שגייסה 300 מיליון דולר

Cyera (סייארה), חברת סייבר ישראלית מובילה בתחום אבטחת המידע, הכריזה על סבב גיוס C של 300 מיליון לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר
מערכת ice | 
מייסדי Cyera (צילום אוהד קב)
Cyera (סייארה), חברת סייבר ישראלית מובילה בתחום אבטחת המידע, הכריזה היום (שלישי) על סבב גיוס C של 300 מיליון לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר. את סבב הגיוס מובילה קרן ההשקעות Coatue לצד המשקיעים החדשים Spark Capital, Georgian ו-AT&T Ventures, והמשקיעים הקיימים Sequoia, Accel, Redpoint ו-Cyberstarts. עד היום גייסה החברה 460 מיליון דולר.
Cyera הוקמה בתחילת 2021 על ידי יותם שגב, מנכ"ל החברה, ותמר בר-אילן, סמנכ"ל טכנולוגיה ראשית (CTO). השניים שירתו יחד במשך עשור בתלפיות וב-8200. המוצר של Cyera מאפשר לארגונים לאתר ולשלוט בכל המידע הארגוני בענן באמצעות זיהוי, אבטחה ומזעור סיכונים הנובעים מביזור המידע. סייארה פותרת עבור ארגונים את האתגר הקריטי של שליטה בפרטי המידע הרבים, איתור המידע הרגיש מתוך שלל המידע, לצד ניתוח הסיכונים והאופן שבו ניתן לטפל בהם. 

על פי ה-Identity Theft Resource Center, בארצות הברית התרחשו מעל 3,200 פגיעות דאטה בשנת 2023 שפגעו ב-353,027,892 אנשים. העלייה המתמדת במתקפות סייבר הובילו רגלטורים לאיסורים ותקנות מחמירות יותר בכל הנוגע להגנה על מידע. בכדי לעמוד בתקנות אלו, נדרשות לחברות פתרון אחיד ויעיל לניהול דאטה.
בנוסף לכך, על פי גרטנר, עד שנת 2026, יותר מ-80% מהארגונים ישתמשו ב-APIs של בינה מלאכותית גנרטיבית או יטמיעו יישומים המופעלים על ידי בינה מלאכותית גנרטיבית, לדוגמת ChatGPT. ההתפתחות המהירה בתחום הבינה המלאכותית, לצד התגברות מתקפות הסייבר, הפכו את הדאטה שמחזיק כל ארגון לנכס הקריטי ביותר שלו, ובמקביל - ליעד התקיפה העיקרי עבור גורמים עוינים. 
כך, נוצר צורך עצום בפלטפורמה אחת שתגן, תנהל ותסדר את כל הנתונים שמחזיק כל ארגון. מבלי להחזיק מידע בסיסי על מאגרי הנתונים, רמת החשיפה שלהם והחולשות שמאיימות עליהם, לא יכולים ארגונים לאמץ טכנולוגיות בינה מלאכותית, ולצמוח בצורה יעילה ומאובטחת. 
Cyera בנתה פלטפורמת אבטחת מידע מבוססת בינה מלאכותית, אשר מספקת תובנות מיידיות לגבי נתונים בארגון ומאפשרות לצוותי האבטחה להבין בכל עת היכן המידע הרגיש נמצא, מי יכול לגשת אליו, כיצד הוא מאובטח, ולדעת על כל חשיפה שעשויה להגביר הסיכון שלו.
לאחר מכן, הפלטפורמה של סייארה מבצעת אוטומציה לתהליך התיקון כדי לצמצם את משטח ההתקפה, תוך ניצול עוצמתו של הענן ומבלי להסתמך על מאמץ של הלקוח, או ידיעה מוקדמת שלו לגבי המידע אותו הוא מעוניין לאתר. הפתרון שהחברה מביא מנגיש בפלטפורמה אחת את כל מה שארגון צריך כדי לבנות ולהפעיל תוכנת אבטחת מידע, ולהגן על הנכס החשוב ביותר של הארגון- הדאטה. 
הגישה החדשנית של Cyera זכתה להכרה בתעשייה וזכתה בפרסים יוקרתיים כגון Fortune Cyber 60 ואחת מהחברות החדשניות ביותר של Fast Company לשנת 2024. 
על רקע צמיחתה של החברה, Cyera מכריזה היום על מינויו של ג'ייסון קלארק כמנהל האסטרטגיה של החברה. קלארק, מנהל האסטרטגיה וראש אבטחת המידע לשעבר ב-Netskope, שימש כיועץ ל-Cyera מאז הקמתה במסגרת תפקידו בסייברסטארטס.
במהלך הקריירה הענפה שלו ב-30 השנים האחרונות, ג'ייסון קלארק שימש בשורה של תפקידים בכירים בתחום ה-Go-To-Market בארגונים דוגמת Optiv, Forcepoint, Emerson Electric, The New York Times Company, וצבא ארצות הברית. 
יותם שגב, מייסד-שותף ומנכ"ל Cyera: "הגיוס ישמש אותנו להעצמת פיתוח פלטפורמת אבטחת הדאטה המובילה שלנו והרחבת הצוות שלנו בישראל ומסביב לעולם. הדאטא הפך מזמן לנכס החשוב ביותר של כל חברה ולמטרה המרכזית של תוקפים. סייארה מאפשרת לצוותי אבטחה בארגונים הגדולים בעולם לזהות ולהגן על המידע הרגיש ביותר שלהן בכל סביבה וצורה".
עוד הוסיף שגב כי "מהפכת ה – AI הבהירה לכל CIO ו–CISO בעולם את חשיבות ההגנה וההבנה של הדאטה בארגון שלהם. לדעת על מה אתה מגן הוא השלב הראשון והקריטי בכדי להפעיל מערכות אבטחה בצורה יעילה. הפתרון שלנו מאפשר להם להמשיך לצמוח, להתפתח ולאמץ טכנולוגיות חדשות בבטיחות מרבית."
דאג ליאונה, שותף ב-:Sequoia, מסר: "כשפגשנו לראשונה את יותם ותמר, היה להם חזון ברור למוצר שהם רוצים לבנות לצד ידע ומומחיות אדירים בעולם אבטחת המידע. מאז, הצוות צבר נסיון ותאוצה והפך לעוד יותר חדשני ופורץ דרך. הנחישות שלהם לבנות חברה חשובה ומשמעותית בשוק היא המפתח להצלחתה של סייארה והפיכתה למובילה בעולם אבטחת המידע והבינה המלאכותית".
ליאור סיימון, שותפה ב-Cyberstarts והמשקיעה הראשונה בחברת :Cyera "כמי שעבדה עם הצוות של Cyera מיומם הראשון, זכיתי לראות את הצמיחה וההתפתחות יוצאת הדופן שלהם לאורך הדרך, בעודם מתמקדים בבעיות הכואבות ביותר למנהלי אבטחה. Cyera מביאה פתרון שמאפשר אבטחת נתונים מכל סוג, בכל מקום. זהו עמוד התווך המרכזי שיאפשר לארגונים להמשיך לצמוח משמעותית ולאמץ ולהטמיע טכנולוגיות בינה מלאכותית".
פיט כרוניס, מנהל אבטחת מידע ראשי ב-:Paramount "המוצר של Cyera בולט מאוד בשוק בזכות הדיוק שלו, יכולות סיווג המידע שלו, הממשק הנוח והיכולת שלו לעבוד עם כל סוגי הנתונים והמערכות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה