השוק

לפי 40 מיליון שקל: רשת חנויות הנוחות נמכרת לאיש העסקים הישראלי

קבוצת סלדן, המוחזקת בידי איש העסקים הישראלי אודי סעדה, רכשה 33% מרשת חנויות הנוחות סבן אקספרס מידי קבוצת קמרי לפי שווי של 40 מיליון שקל. בתוך כך, מתכנן סעדה לפתוח במהלך השנה הקרובה 75 סניפים נוספים בישראל
מערכת ice | 
סבן אקספרס (צילום אריאל שנדלמן)
קבוצת סלדן, המוחזקת בידי איש העסקים הישראלי אודי סעדה, מודיעה הבוקר (ראשון) על רכישת 33% מרשת חנויות הנוחות סבן אקספרס מידי קבוצת קמרי. עסקה המשקפת שווי חברה של כ–40 מיליון שקל, ולאחריה תהפוך קבוצת סלדן לשותפה פעילה ברשת.
במסגרת השותפות מתכנן סעדה לפתח את הרשת ולפתוח במהלך השנה הקרובה 75 סניפים נוספים במיקומים אסטרטגיים. רק לאחרונה פתחה רשת סבן אקספרס סניף חדש במרכז המסחרי ברמת אפעל, כחלק מאסטרטגית הצמיחה באזורי ביקוש.
המודל העסקי של הרשת מתבסס על מתן זכיינות בתחום המזון והקמעונאות, לרבות ליווי צמוד ויעוץ לבעלי הזיכיון. קבוצת סלדן מחזיקה בשטחי מסחר רבים ובכוונתה להכניס אליהם את רשת סבן אקספרס.
אסף קמרי, טוני זיו ואודי סעדה במעמד החתימה (צילום: גיא סאסי)
אודי סעדה, מנכ"ל ובעלים של קבוצת סלדן, מסר: "ההשקעה ברשת חנויות הנוחות סבן אקספרס מהווה אבן דרך משמעותית עבור קבוצת סלדן. זוהי פעם ראשונה שקבוצת סלדן נכנסת לעסקי הקמעונאות בנפח כה משמעותי. הרכישה החדשה מחזקת את מגוון מקורות ההון של הקבוצה ובעלת פוטנציאל התרחבות. אני שמח על שיתוף הפעולה עם קבוצת קמרי ומאמין שהיתרונות היחסיים של שתי הקבוצות יחד מייצרים צוות מנצח".
אסף קמרי, מבעלי קבוצת קמרי מסר: "קבוצת קמרי הקימה את רשת חנויות הנוחות "סבן אקספרס" ובשנים לא רבות הגיעה ל- 125 סניפים בפריסה ארצית מלאה מקריית שמונה ועד אילת. אנו מברכים את קבוצת סלדן בבעלות איש העסקים אודי סעדה, שמצטרפת אלינו היום ומאמינים שהיתרונות של סלדן יוכלו להיטמע בעסקי הרשת"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה