השוק

אלקטרה צריכה תשתף פעולה עם סבן אלבן? הפרטים נחשפים

אלקטרה צריכה, זכיינית סבן אלבן בישראל, החלה במגעים עם קבוצת קמרי אשר בבעלותה רשת החנויות סבן אקספרס. מדובר בניסיון לייצר שיתוף פעולה בין השתיים, דבר שיוביל לכך שסניפי סבן אקספרס יופעלו במשותף

מערכת ice | 
סבן אילבן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אלקטרה מוצרי צריכה בע"מ, חברה ציבורית ישראלית הכוללת חטיבות בתחומי מוצרי צריכה חשמליים, קמעונאות מוצרי חשמל, מזון ומשקאות, ספורט ופנאי ונדל"ן, נמצאת בימים אלו במגעים עם קבוצת קמרי אשר בבעלותה רשת החנויות סבן אלבן אקספרס. אותם מגעים נועדו בכדי ליצור שיתוף פעולה בין השתיים, דבר שיוביל לכך שסניפי סבן אקספרס יופעלו במשותף עם סניפי סלבן אילבן. כידוע, אלקטרה צריכה מהווה הזכיינית של סבן אלבן בישראל. 
על פי הפרסום של אתר "דה מרקר", אותו שיתוף פעולה נועד להשפיע משמעותית על גזרת המכירות וההפצה של חברת אלקטרה צריכה, מבלי לכלול בעניין הוצאות. אותו הסכם שמתגבש בין השתיים, כולל הסכמה של חברת סבן אילבן העולמית לפתוח שוב את תנאי הזיכיון עם החברה הציבורית הישראלית אלקטרה צריכה. בעקבות הדיווח של אתר החדשות, אלקטרה צריכה הכחישה את הפרטים המצוינים. 
כזכור, בחודש ספטמבר האחרון, דווח כי לאחר התפטרותו של מנכ"ל סבן אילבן, הרשת תפסיק להשיק סניפים חדשים בתל אביב. לפי אתר החדשות "דה מרקר", הנהלת הרשת והמנכ"ל החדש שחר פרי הבינו כי המיקוד שלהם צריך לעבור דווקא לערים שנמצאות מחוץ לתל אביב, ובפרט לערים שבהן יש תמהיל משפחות ברוכות ילדים.
על פי הדיווח, נתוני ההכנסות וההצלחה של הסניפים הקיימים, דווקא אלו שנמצאים מחוץ לתל אביב (פתח תקווה ורמת השרון) הצליחו יותר. מלבד זאת, צוין כי הכנסות החברה בחצי השנה הראשונה שלה בישראל הציגו כישלון מוחץ אשר הסתכמו ב- 6 מיליון שקל בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה