השוק

אילון מאסק בצרות: ייאלץ לשלם 6 מיליארד דולר במניות טסלה?

לאחר שבית המשפט קבע כי התשלום בגובה עשרות מיליוני דולרים של טסלה לחשבונו של אילון מאסק רצוף כשלים, כעת עורכי דין תובעים ממנו מניות של החברה בגובה 6 מיליארד דולר
מערכת ice |  1
טסלה ממשיכה לקרוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ World Government Summit)
הבעלים של החברות טסלה, ספייס איקס ו-X (טוויטר לשעבר), המיליארדר אילון מאסק, עומד בפני החלה כואבת מבחינתו של בית המשפט בדלאוור שבארצות הברית, על ביטול התשלום שאישר דירקטוריון חברת טסלה למאסק, בגובה 56 מיליון דולר, בטענה כי חברי הדירקטוריון לא הוכיחו כי התשלום ייטיב עם המשקיעים בחברה ומחזיקי המניות.
לאחר ההחלטה של בית המשפט, עורכי הדין שטענו נגד התשלום של מאסק לעצמו, שבוצע בשנת 2018, הגישו בקשה מהשופט לאישור תשלום בגובה של 6 מיליארד דולר, שישולמו במניות של חברת טסלה, בעבור שכר הטרחה שלהם.
אם הסכום הדמיוני שביקשו עורכי הדין יאושר, זה יהיה שיא חדש בתשלום שכר טרחה לעורכי דין בארצות הברית, וינפץ לרסיסים את השיא נוכחי, העומד על תשלום בגובה 688 מיליון דולר, ששולמו לעורכי הדין בתיק של חברת אנרון, שנידון בשנת 2008.
לדברי עורכי הדין שמבקשים ממאסק את הסכום הענק, דירקטוריון טסלה אישר למאסק חבילת תשלומים שלא נראתה כמותה בתאגידים בארצות הברית, והדרך בה אישרו אותה רצופת כשלים. טענות אלו כאמור, התקבלו על ידי בית המשפט וכעת נותר לראות האם השופט יאשר את הסכום הענק אותו מבקשים עורכי הדין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה זה 6 מליארד? יחסית להון שלו? לשלוח
    ציון MZos 03/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיילים לטפל בעו"ד
    סגור