בחירות 2022

ניסים ואטורי תוקף: "השמאל איבד את זכות קיומו"

אחרי שהכריז מלחמה ב"ליכודניקים החדשים" בהם הוא רואה סוסים טרויאנים לא חושש להתעמת הח"כ הישן-חדש עם בכירים במפלגתו וטיפ לבן גביר וסמוטריץ': " צריכים לבוא בגישה של אחדות וחברות ולא בגישת תן וקח"

דוד זולדן |  3
ניסים ואטורי (צילום ויקיפדיה)
ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד נחשב לשועל קרבות מנוסה, ידוע כמקורבו של דוד ביטן ומוכר כיריבם המושבע של "הליכודניקים החדשים". לקראת הבחירות לכנסת העשרים וחמש, התמודד בפריימריז בליכוד על משבצת מחוז הגליל והעמקים, ניצח והוצב במקום ה-21 ברשימה.
ואטורי הוא אולי מודל להשראה לפוליטיקאים שהלכו וחזרו. עם ניצחון הימין בבחירות ולקראת חלוקת התיקים לחברי הממשלה, בריאיון ל-ice ואטורי מצביע על המשרה בה הוא חושק ומחלק עצות לשותפיו מהציונות הדתית.
באילו וועדות נראה אותך בקדנציה הבאה?
"כל הוועדות הן חשובות ובעלות השפעה. כמי שבא לכנסת לעבוד ולהחזיר את המשילות, אני רואה בוועדת ביטחון הפנים וועדה חשובה ביותר, במיוחד בעת הזו".
סגן של איזה שר אתה רוצה להיות?
"לא רוצה להיות סגן שר. באתי לעבוד קשה ולקדם שורה ארוכה של חוקים שאני רוצה להגיש. סגן שר זה בעיקר כבוד ועוד כמה עוזרים. היוצא דופן היחיד מבחינתי זה סגן השר לביטחון פנים, אבל  עם סמכויות ביצועיות לטיפול בנגב ובגליל".
אם תתמנה לסגן השר לביטחון פנים ותעבוד תחת בן גביר, האם תוציא לפועל את ההנחיות שלו ותיישם את מדיניותו הלכה למעשה כולל הוראות פתיחה באש?
"אנחנו מאוד דומים בדעות שלנו כך שאשמח לשתף אתו פעולה".
האם זה נכון שאתה וישראל כץ, דוד ביטן ומאי גולן מציגים מול נתניהו חזית אחידה במו"מ על התיקים?
"פייק ניוז. אני סומך על נתניהו שהוא מכיר את כל הח"כים וידע להציב כל אחד בעמדה הראויה והמתאימה לו ולמדינה. אנחנו מפלגה שהיא משפחה. יכולים להיות וויכוחים אבל בסוף כולם יוצאים מאוחדים ומרוצים. לא זו העת למאבקים בבית. עכשיו הזמן לעבוד למען עם ישראל. יש לנו המון מה לעשות".
חזית שמרצ לא תעבור. היא תחזור?
"אם יאיר גולן בשר מבשרה של מרצ אמר שתם עידן מרצ מי אני שאחלוק עליו. בנימה יותר רצינית, לדעתי, השמאל איבד את זכות קיומו לאור מה שעם ישראל עבר בשנה וחצי האחרונות. עם ישראל חפץ חיים אנחנו מתחילים לתקן כל מה שממשלת השמד הזו הרסה כאן".
מה הבשורה שאתה מביא עמך עם שובך לליכוד?
"המסר המוביל מבחינתי הוא שמי שנותן למדינה צריך לקבל ממנה, היום חיילי צה"ל לא מקבלים מספיק גיבוי והם נרמסים בעוד המחבלים מקבלים כבוד וקידום במוסדות להשכלה גבוהה, במשרות ציבוריות ועוד. אני הולך להביא המון אהבה לעם ישראל וארץ ישראל. נלחם על הארץ הזו, על חיילי צה"ל וכל מה שחשוב לנו ללא חשש". 
האם שרים שקופחו בעבר ושבעו הבטחות מנתניהו כמו למשל דיכטר וברקת, צריכים לקבל את התיקים שהובטחו להם?
"לא כל בכיר שקופח הוא אכן ראוי להתמנות לשר. יש כאלה שראויים ובאים לעבוד למען עם ישראל והאינטרס הלאומי שלנו, אני סומך על נתניהו שידע לשמור על אנשים כאלה שהם מבין ותיקי המפלגה בכנסת ובכלל".
החזית האחידה שמציגים בן גביר וסמוטריץ' במו"מ מול נתניהו מקשה ומיותרת או דבר לגיטימי?
"אני מציע לחבריי בימין האידיאולוגי להקשיב פחות לתקשורת ולספינים שיוצאים כל כמה דקות איזה תיק יקבלו ואיזה לא. אם בן גביר וסמוטריץ׳ רוצים להגיע כבלוק זו זכותם אבל לדעתי זה לא יתרום להם מעבר למה שיכלו להשיג בנפרד. החברים לגוש הימין צריכים לבוא בגישה של אחדות וחברות אמתית ולא בגישה של תן וקח. בסוף אנחנו צריכים לעבוד יחד למען מטרה נשגבת מהאינטרס האישי של כל אחד בנפרד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אין זכות למי???
    יקב 03/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם המצהיר כי יביא את האהבה לארץ ישראל לא שולל מאף לא אחד ומאף לא מפלגה את זכות קיומה!!!
    סגור
  • 2.
    וטורי עוד עבד של ביבי
    בבר 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וטורי עבד של ביבי
    סגור
  • 1.
    זה אותו האיש שאמר שהשמאלנים לא מתחסנים
    שי 11/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדי שיהיו הרבה מתים מהקורונה ונתניהו יפגע פוליטית . האיש הזה מטומטם ברמות .
    סגור