בחירות 2022

הדר מוכתר מאבדת את זה? "דואג למצבה הבריאותי"

עיתונאים לא מבינים את המהלכים האחרונים של ראש מפלגת צעירים בוערים, ליטל שמש: "ההורים של הדר מוכתר לא היו צריכים לתת לה דירה, הם היו צריכים לתת לה חיבוק", ומה כתב חיים לוינסון?
מערכת ice |  2
הדר מוכתר (צילום טוויטר/ הדר מוכתר)
הדר מוכתר, ראש מפלגת 'צעירים בוערים' מאבדת את זה? ביממה האחרונה החלו לעלות לא מעט תיעודים מוזרים לאקטים של מחאה מצדה, זאת כשהיא כמובן כבר לא תכנס לכנסת הקרובה והיא הולכת ונעלמת בסקרי הבחירות השונים.
מוכתר העלתה תמונה ממזנון הכנסת כשחמגשית שחורה בידה והיא כתבה לעוקביה: "אני הכרזתי בוועדת הכספים על שביתת רעב. עד שיאיר לפיד לא יכריז על מצב חירום נדלני, אני לא אוכלת".
 
במקביל, מוכתר גם חסמה נתיב באיילון וישבה על גג האוטו במחאה ולמרות הגשם לקחה מיקרופון והחלה למחות על יוקר המחיה והנדל"ן. על גם סרטון שלה בנושא שהיא רוטנת על כך שדירה בשדרות עולה 1.5 מיליון שקל.

גם העיתונאים כבר מבולבלים. ליטל שמש כתבה: "ההורים של הדר מוכתר לא היו צריכים לתת לה דירה, הם היו צריכים לתת לה חיבוק", ג'וש בריינר כותב: "בלי צחוק, אני דואג למצבה הבריאותי של הדר מוכתר", גם חיים לוינסון התייחס לסרטונים האחרונים: "התמונה הזו ומפגן האיזוק אתמול זה סוד הקסם והרתיעה מהדר מוכתר: זה פורנוגרפיה פוליטית".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הפכה לבדיחה. חבל עליך.
    א. 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אינך מזהה שמלגלגים עלייך? קראי את התגובות הציבור בפייסבוק. לכי לטפל בעצמך באמצעות איש מקצוע.
    סגור
  • 1.
    הדר- את ירדת מהפסים!
    . 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    את נרקיסיסטית????
    סגור