דיגיטל וטק

אתגר הטיקטוק שנגמר רע: כך צעירה ישראלית איבדה את הראייה

צעירה ישראלית בת 25 החליטה ליישם אתגר טיקטוק, שטוען כי אם מסתכלים על השמש במשך חצי שעה, זה מטעין את הגוף באנרגיה סולארית ומעניק לו סגולות רפואיות. זה הסתיים באובדן ראייה כמעט מלא
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
אתגרי טיקטוק הפכו להיות עניין מסוכן במיוחד, כאשר עוד ועוד אתגרים כאלו עולים לרשת החברתית וצעירים רבים נפגעים מהם, לפעמים גם אף באובדן חייהם. לאחרונה, יצא אתגר טיקטוק שמסביר שאם מסתכלים על השמש במשך חצי שעה, זה מטעין את הגוף באנרגיה סולארית ומעניק לו סגולות רפואיות.
על פי דיווח ב-YNET, זה בדיוק מה שעשתה צעירה ישראלית בת 25 בשם רחל, רק שהאתגר הזה הסתיים בצורה רעה במיוחד, כאשר רחל ניסתה זאת מספר פעמים, והראייה שלה החלה להיטשטש, ואף כתם שחור הופיע בשדה מרכז הראייה שלה.
שבוע לאחר מכן, רחל החליטה להגיע לבית החולים איכילוב למחלקת מיון עיניים כדי לבדוק את עינייה, ושם עלו ממצאים קשים במיוחד, כאשר רחל איבדה למעשה את את מרכז הראייה שלה, מה שאומר שהראייה שלה נפגעה כמעט באופן מלא, ולמעשה אם תתמקד מקרוב במשהו, תוכל לראות אותו רק דרך הצדדים של עינייה, מה שכמובן פוגע קשות ביכולת הראייה שלה שאבדה כמעט לחלוטין, וכמו גם באיכות החיים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה