דיגיטל וטק

הבינה מלאכותית עולה שלב: כך היא תסייע לנו בחיי היום יום

עידן חדש באינטראקציה שלנו עם בינה מלאכותית: חברת D-ID משיקה פלטפורמה חדשה של "סוכנים אישיים" מבוססי AI החברה הישראלית תאפשר גישה מוקדמת לפלטפורמת ה"סוכנים האישים" שפיתחה, במטרה לקדם שימוש ב-AI בקרב עסקים וארגונים ולסייע להם לשפר את חוויית הלקוח
מערכת ice | 
עוזר אישי מבוסס בינה מלאכותית (צילום יח"צ)
חברת D-ID הישראלית, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI ויצירת תוכן, מודיעה היום על השקת מוצר חדש, פלטפורמה ליצירת "סוכנים אישיים". המוצר החדש, שיהיה זמין לנרשמים לגישה מוקדמת, מהווה פריצת דרך באינטראקציה בין בני אדם לאפליקציות, תוכנות ומערכות טכנולוגיות באמצעות בינה מלאכותית והוא ידמה שיחה בין בני אדם, בזמן אמת. הסוכנים האישיים החדשים יכולים לשמש למגוון פונקציות, ביניהם: נציגי מכירה, תמיכת לקוחות, ממשק אינטראקטיבי באתרי אינטרנט, מצגות ואפליקציות במטרה לייצר חווית שימוש טבעית יותר ללקוחות ומשתמשים שונים. 
הסוכנים הדיגיטליים החדשים, המופעלים על ידי מודלי שפה ומערכת Retreival Augmented Generation, יאפשרו לעסקים וארגונים לשלב עוזרים וירטואליים המבוססים על בינה מלאכותית באתרי האינטרנט שלהם.
זאת, בכדי לאפשר ללקוחות לשוחח פנים מול פנים עם נציג, וליצור חוויית משתמש אינטואיטיבית ואישית. בעלי העסקים יוכלו לספק אינטראקציות מותאמות אישית ללקוחות ומבקרי האתר על ידי האפשרות ליצור סוכנים לפי גילאים, מגדרים ומוצאים אתניים שונים, עם התאמה לשפות שונות. בנוסף, ארגונים יוכלו לעשות שימוש באפשרויות פיתוח מתקדמות באמצעות ממשק ה-API של החברה, מה שיאפשר להם גמישות רבה יותר והתאמה אישית לעולם התוכן של הארגון. בנוסף, יוכלו בעלי עסקים להתחבר למגוון האפשרויות שמציעה החברה דרך הסטודיו שלה, ה- Creative RealityTM Studio.
הסוכנים החדשים של D-ID יאפשרו לחברות לשפר את חוויית המשתמש שהן מציעות ללקוחותיהן עם אופציות חדשות כגון נציגי שירות לקוחות דיגיטליים, מוכרים דיגיטליים עבור חנויות מקוונות ומדריכים דיגיטליים עבור מצגות הדרכה. בנוסף, המוצר החדש יוביל להגברת שיעורי ההתעניינות, שביעות הרצון והחשיפה של המוצרים באתרים.

הדמיה של תהליך יצירת הסוכן האישי, צילום: יח"צ.
במקביל להשקת הסוכנים הדיגיטליים, חברת D-ID משיקה את ממשק המשתמש הטבעי החדשני שלה. ממשק זה מהווה קפיצת מדרגה באינטראקציה בין האדם למכונה, ומאפשר שיחות פנים אל פנים באמצעות טכנולוגית ה-AI. הממשק החדש הוא ההמשך הטבעי להתפתחות ממשקים טקסטואליים וגרפיים קודמים בהיסטוריה האנושית, ומקל באופן משמעותי על תקשורת אנושית עם מוצרים טכנולוגיים.
גיל פרי, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת D-ID, מסר כי: "על אף התקדמות המרשימה של טכנולוגיות דיגיטליות, יכולתנו למצות מהן ערך מוגבלת לעיתים קרובות על ידי אופן האינטראקציה שלנו איתן. פלטפורמת ה-NUI שפיתחנו עוקפת את המגבלה הזו על ידי אפשרות פיתוח ממשקים התומכים בשיחות טבעיות ואינטואיטיביות עם לקוחות".
פרי, המשיך ואמר: "ממשקים אלה יכולים להבין ולזכות באמון המשתמש, ויתפתחו יחד עם העסק והטכנולוגיה. הפתרון הזה מאפשר לסוכנים החדשים של D-ID, מאפשרת להם להגיב באופן אינטליגנטי לשאלות המשתמשים ולספק ייעוץ אישי, תוך עמידה בצורך של הלקוחות באינטראקציה יעילה ומיידית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה