דיגיטל וטק

אילון מאסק אנטישמי? הציוץ המרגיז שחשף מה הוא חושב על יהודים

המיליארדר הגיב לציוץ שטען כי הקהילה היהודית מקדמת שנאה לאנשים לבנים במילים: "זו האמת", ואף הוסיף: "היהודים לא יכולים, לפי השקפת עולמם, למתוח ביקורת על האנטישמיות"
מערכת ice |  3
מאסק בצרות (צילום shutterstock, יוטיוב/ Real Time with Bill Maher)
מאז השבת השחורה של ה-7 באוקטובר "מצליח" אילון מאסק להרגיז את ישראל ולהוכיח שהפגישה שלו עם רה"מ נתניהו בחודש ספטמבר, לא שינתה את דעתו על הקהילה היהודית.
הפעם, המיליארדר והאיש העשיר בעולם, בעלי טסלה ו"איקס" (טוויטר), הביעה תמיכה מרגיזה בציוץ עם גוון אנטישמי, בו נטען כי "קהילות יהודיות דחפו את השנאה הדיאלקטית נגד אנשים לבנים שהם טוענים שמופנית כלפיהם. לא מעניין אותי איך קהילות יהודיות מערביות מבינות עכשיו איך עכשיו המונים של מיעוטים שלא כל כך אוהבים אותן מציפות את המדינה".

"אמרת את האמת", צייץ מאסק בתגובה. לאחר מכן הוסיף כי "היהודים לא יכולים, לפי השקפת עולמם, למתוח ביקורת על האנטישמיות של קבוצות מיעוט לא לבנות, זאת למרות שהו מהוות את האיום המרכזי עליהם. זה צריך להיפסק".
 
לאחר פרוץ המלחמה, האיחוד האירופי החל לפעול נגד הרשת החברתית X של מאסק בטענה שהוא מפיץ פייק ניוז בקשר למלחמה והזהיר אותו מקנס, אם לא יטפל בבעיה. בנוסף, הכריז מאסק על כוונתו לחבר את תושבי עזה וארגוני הסיוע ההומניטריים הפועלים ברצועה לתשתית סטארלינק, וספק ביקורת חריפה על כך מממשלת ישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הרי הוא צודק, השמאל הבוגדני אחראי לכל זה.
    נדב שצדק 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יהודים הפרוגרסיבים בארץ ובעולם משחקים תפקיד מרכזי בעליית הזיהום האנטישמי. עיתון הארץ לא עוסק בהסתה אנטישמית? ערוץ 12 לא מעסיק את החמאסניק מג'דלה? בבגצ אין את השופט תומך החיזבאללה חאלד כאבוב? השופט עמית לא קאפו?
    סגור
  • 2.
    חברים
    אססץררןרן 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועל זה נאמר תראה לי מי חבריך ואומר לך מי אתה והמבין יבין
    סגור
  • 1.
    כמעט קניתי טסלה, עכשיו לא!!!
    יורי 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי מה ראיתי זה פרסם מאסק , אני טסלה לא קונה, יש עוד דברים טובים בשוק של רכב, ואם מזכירים שוק, אז גם עגבניות טורקי לא קונה, רק של ישראל, גם יותר טעים!
    סגור