דיגיטל וטק

פלטפורמת ה-AI של זום מתפוצצת: מיליון סיכומי פגישות בפחות מחודשיים

חברת זום הודיעה כי Zoom AI Companion, סייע הבינה המלאכותית מחוללת התוכן של החברה, הגיע פחות מחודשיים לאחר השקתו לציון דרך עם יותר מ-125,000 חשבונות המשתמשים ב-AI Companion, שהפיקו יותר ממיליון סיכומי פגישות
מערכת ice | 
זום (צילום unsplash)
חברת זום הודיעה כי Zoom AI Companion, סייע הבינה המלאכותית מחוללת התוכן של החברה, הגיע פחות מחודשיים לאחר השקתו לציון דרך עם יותר מ-125,000 חשבונות המשתמשים ב-AI Companion, שהפיקו יותר ממיליון סיכומי פגישות. כן הכריזה Zoom על יכולות חדשות, תמיכה בשפות נוספות ושיפורים נוספים ביכולות קיימות של AI Companion.
"מתן התמורה הטובה ביותר ללקוחותינו לאורך הפלטפורמה נמצאת בליבת המשימה שלנו, וזו הסיבה שאנחנו מספקים את AI Companion ללא עלות נוספת,1 ואנחנו ממשיכים להציג יכולות בינה מלאכותית חדשות במהירות ה-Zoom, כך שיותר לקוחות שלנו יוכלו לקבל את מרב חידושי הבינה המלאכותית של Zoom", אמרה סמיטה האשים, מנהלת מוצר ראשית ב-Zoom. "הגישה המאוחדת הייחודית שלנו מאפשרת לנו להשתמש באופן דינמי במודלים שונים, ועוזרת להקטין את התקורה של הבינה המלאכותית ולספק גישה רחבה לבינה מלאכותית יוצרת".

יכולות חדשות של Zoom AI Companion: החל מהיום (שלישי), משתמשי AI Companion יוכלו להשתמש ביכולת לשאול שאלות במהלך פגישה בשפות חדשות, כמו גם לקבל סקירות סיכומי פגישות קצרים בתחילת הסיכומים המלאים של הפגישות. משתמשים יכולים כעת להשתמש ביכולת לשאול שאלות במהלך פגישות של AI Companion בשבע שפות חדשות (תצוגה מקדימה).
בהתבסס על משוב ממשתמשים, היכולת להציע סיכומי פגישה כוללת כעת תקציר כללי בראש הסיכום בסיכומים שנשלחים בדואר אלקטרוני, והיא מספקת למשתמשים גרסה קצרה יותר של סיכום הפגישה בנוסף לסיכום הפגישה המלא. סקירות סיכומי פגישה יהיו זמינות בסיכומים שניתן יהיה להעביר במהלך השיחה הרציפה המלווה את הפגישה החל בנובמבר.
יכולות AI Companion שיהיו זמינות בנובמבר: Zoom ממשיכה לשפר את AI Companion, כאשר היכולות החדשות הבאות מתוכננות להיות זמינות בנובמבר: יכולות סיכום הפגישות של AI Companion, והיכולת לשאול שאלות במפגשים יתמכו בסך הכל ב-32 שפות חדשות, כעת בסקירה מקדימה.
 AI Companion תספק למשתמשים יכולות הכשרה במהלך פגישות, החל מניתוח דיבור ב-Smart Recordings. ניתוח הדיבור יציע תכונות כמו יחס הדיבור-האזנה של מארח הפגישה, מהירות הדיבור וחומרי השיחה, כך שהמארחים יוכלו לקבל תובנות חשובות לגבי האופן שבו הם מתקשרים עם משתתפי הפגישה בעת שימוש ב-Zoom Meetings.
AI Companion יהיה זמין ב-Zoom Events, עם יכולות כתיבה עבור שיחות המתנהלות בלובי וסיוע בכתיבת הודעות דואר עבור רישום, שיווק ותקשורת בנוגע לכרטיסים. Zoom תציג בקרה חלופית עבור לקוחות כדי לציין כי היכולות AI Companion עבור הארגון שלהם משתמשות רק במודל השפה הגדול של Zoom. AI Companion זמין עבור חשבונות משתמשי Zoom זכאים בתשלום ללא עלות נוספת.
מה לקוחות Zoom אומרים על AI Companion? "סיכומי הפגישות וההקלטות החכמות של AI Companion הם החידושים הטכנולוגיים הראשונים בעשור האחרון שמביאים לנו יתרונות מוחשיים לחיסכון בזמן ולשיפור יעילות. אנשים יכולים לתעדף פגישות ושיתופי פעולה מסוימים תוך שהם בטוחים שהם לא מפספסים פעילויות מתחרות" - כריס בלקסטון, מנהל עבודה דיגיטלית ומחשוב משתמשי קצה, Convera.
"כלי סיכום הפגישות של AI Companion של Zoom עוזר לנו לתקשר טוב יותר. בעזרת התפוקה המדויקת המרשימה שלו, הצוותים שלנו מקפידים באופן עקבי יותר להשתמש בשיטות עבודה מומלצות במהלך פגישות, כגון הצהרת המטרה מראש, התוויה ברורה והקצאת פריטי פעולה. בנוסף, הצלחנו לחסוך כסף על ידי עזיבת ספק וגם לחסוך זמן בכך שלא נאלצנו להפיק בעצמנו הערות פגישה" - לוקאס אוליביירה, מנהל תפעול ראשי, Bizzycar, Inc.
"סיכומי ישיבות חסכו לצוות שלנו המון זמן. אנו מרגישים שכולם נמצאים בלופ מבלי להגיע בהכרח לכל פגישה, מה שמביא לשיתוף פעולה טוב יותר", - קארל מורסגופיאן, מנהל מערכות מידע, Gainsight
"AI Companion של זום מדגים את החזון שלנו לשיתוף פעולה וחדשנות משופרים. באמצעות סיכומי פגישות אוטומטיים ומפורטים, הוא מייעל את שיתוף המידע ומגביר את הפרודוקטיביות. הכללה זו בתוכנית Zoom שלנו לא רק משפרת את היעילות, אלא גם מניבה חיסכון משמעותי בעלויות, המשקף את המחויבות שלנו לעתיד חכם ומחובר יותר", - ג'ון ג'ורג'טוס, מנהל מערכות מידע, משרד עורכי הדין מייק מורס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה