דיגיטל וטק

מהפכת הבינה המלאכותית מגיעה לזום: השירות שיקבלו המשתמשים בחינם

זום הודיעה כי סייע הבינה המלאכותית יוצרת התוכן של החברה,  נכלל כעת ללא עלות נוספת עבור לקוחות שחשבונות המשתמש שלהם ב-Zoom מכילים שירותים בתשלום. אז איך זה עובד?
מערכת ice | 
זום (צילום unsplash)
זום (נאסד"ק: ZM) הודיעה כי Zoom AI Companion (לשעבר Zoom IQ), סייע הבינה המלאכותית יוצרת התוכן של החברה, נכלל כעת ללא עלות נוספת עבור לקוחות שחשבונות המשתמש שלהם ב-Zoom מכילים שירותים בתשלום.
AI Companion מחזק את החזון של Zoom לספק חיבור אנושי בלתי מוגבל בפלטפורמה אחת, להעצים אנשים על ידי הגדלת הפרודוקטיביות שלהם, שיפור הכישורים שלהם ושיפור היעילות של הצוות. בנוסף הודיעה Zoom כי השם של Zoom IQ for Sales, כלי מודיעין הנתונים מבוסס השיחה שלה, ישונה ל-Zoom Revenue Accelerator.
מאז ש-Zoom שילבה בינה מלאכותית יוצרת בתחילת יוני אלפי חברות נהנו מתקופות ניסיון בחינם של כתיבת הודעות ב-Team Chat ויצירת תקצירים ב-Meeting. החל מהסתיו הקרוב, Zoom תרחיב באופן משמעותי את היצע כלי הבינה המלאכותית יוצרת התוכן לאורך הפלטפורמה שלה עם השקת AI Companion, ללא עלות נוספת עבור משתמשי Zoom עם חשבונות בתשלום.
הגישה האחודה של Zoom לבינה מלאכותית מספקת תוצאות באיכות גבוהה ומוזילה עלויות על ידי שילוב דינמי של דגמי שפה גדולים משלה, יחד עם מודלים של צד שלישי כגון Meta Llama 2, OpenAI ו-Anthropic.
עם שורשים עמוקים בגישה ייחודית זו, AI Companion מספק יכולות סיוע דיגיטלי רבות עוצמה בזמן אמת כדי לעזור למשתמשים לשפר את הפרודוקטיביות ולעבוד ביחד באופן יעיל יותר. לקוחות Zoom יכולים לצפות לפגוש את AI Companion לאורך כל הפלטפורמה, החל מ-Meetings, Team Chat, Phone, Email ועד Whiteboard, ותכונות נוספות כבר נמצאות במפת הדרכים.
"אנחנו מתעלים מעל ההייפ בתחום הבינה המלאכותית יוצרת התוכן על ידי אספקת מוצרים מוחשיים ומשנים את מודל התמחור של התעשייה, מה שמקל על עסקים ואנשים כמוכם וכמוני למנף את מלוא היתרונות של בינה מלאכותית יוצרת בעבודה היומיומית שלנו", אמרה סמיטה האשים, מנהלת מוצר ראשית ב-Zoom.
האשים הוסיפה: "הבסיס היה לעשות מה שנכון עבור הלקוחות שלנו, ואנחנו מאמינים בתוקף שלהציע את AI Companion ללא עלות נוספת למשתמשי Zoom עם חשבונות בתשלום שלנו מספקת ערך עצום כאשר כולנו מנווטים בין האתגרים העומדים בפנינו כיום. אנו נרגשים לראות את הלקוחות והמשתמשים שלנו מתחילים להשתמש ב-AI Companion, כמו גם לגבי מפת הדרכים החזקה שלנו שמציעה חדשנות נוספת המבוססת על מחויבות לבינה מלאכותית אחראית".
כיצד Zoom שמה את פרטיות הלקוח במקום הראשון בהיבט של בינה מלאכותית יוצרת?למעשה, המטרה של Zoom היא להשקיע בחדשנות מונעת בינה מלאכותית שמשפרת את חוויית המשתמש והפרודוקטיביות תוך תעדוף אמון, בטיחות ופרטיות. באוגוסט, Zoom שיתפה כי היא אינה משתמשת באודיו, וידאו, שיחות, שיתוף מסך, קבצים מצורפים או כל תוכן אחר של הלקוחות (כגון תוצאות סקר, לוחות עבודה או תגובות) כדי לאמן את מודלי הבינה המלאכותית של Zoom או צד שלישי.
בנוסף לכך, AI Companion אינו פעיל כברירת מחדל - בעלי החשבונות ומנהלי המערכת שולטים בהחלטה האם להפעיל את תכונות הבינה המלאכותית הללו עבור החשבונות שלהם. Zoom מספקת למנהלים ולמשתמשים שליטה ונראות כאשר תכונות בינה מלאכותית נמצאות בשימוש או בעת הפעלתן. על ידי הצבת צרכי הפרטיות של לקוחותיה במקום הראשון, Zoom תופסת מובילות ומאפשרת ללקוחותיה להשתמש ב-AI Companion וביכולותיה בביטחון.
עבודה מודרנית המופעלת שמועצמת בידי AI Companion של Zoom: AI Companion מקל על שיתופי פעולה ומנקה מהם חיכוכים מיותרים וכך עוזר להיות פרודוקטיבי יותר. הוא מסיר מהתמונה משימות שחוזרות על עצמן והסחות דעת, ועוזר לצוותים לשתף פעולה באופן יעיל יותר.
AI Companion משלב מספר יכולות בינה מלאכותית חדשות בזמן אמת באופן מיידי, כשיכולות נוספות צפויות להשקה במהלך החודשים הקרובים. AI Companion משנה את העבודה המודרנית בדרכים הבאות:
ב-Zoom Meetings משתמשים יכולים לצפות בהקלטות מהר יותר עם הדגשות ופרקים חכמים, ולסקור סיכומים ואת הצעדים הבאים, כך שהם יוכלו להתעדכן בקלות בפגישה שהוחמצה. בפגישה, אם מארח הפגישה מאפשר זאת, המשתתפים יכולים להתעדכן במהירות מבלי לפגוע בזרימה של הפגישה על ידי שליחת שאלות דיסקרטיות באמצעות הפאנל הצדדי של AI Companion של הפגישה כדי לקבל תשובה שנוצרה בידי בינה מלאכותית לגבי מה שהחמיצו.
לאחר הפגישה, המארחים יכולים לקבל סיכום פגישה אוטומטי אותו יוכלו לשתף עם המשתתפים וגם אלה שלא יכלו להגיע לפגישה. יכולות אלו עוזרות לחברי צוות שעשויים להיות באזורי זמן שונים להתעדכן באופן אסינכרוני. עם השקה שמתוכננת לאביב 2024, למשתמשים תהיה גם יכולת לקבל משוב בזמן אמת על הנוכחות שלהם בפגישות, כמו גם לקבל הכשרה עבור כישורי השיחה והתצוגה שלהם.
Zoom Team Chat הוא כלי קריטי לעבודה בזמן אמת וגם אסינכרונית, אבל קל ללכת לאיבוד בנפח הגדול של ההודעות. AI Companion מאפשר למשתמשים לנסח הודעות במהירות בהתבסס על ההקשר של שרשור הודעות, כמו גם לשנות את הטון והאורך כדי שיוכלו להשקיע פחות זמן בחיבור תשובות. החל במהלך השבועות הקרובים המשתמשים יוכלו להתעדכן בשרשורי שיחות ארוכים באמצעות סיכום שיבוצע באמצעות בינה מלאכותית, ובתחילת 2024 למשתמשים תהיה אפשרות להשלים באופן אוטומטי משפטים שנכתבים במהלך השיחה וכן לתזמן פגישות מתוך השיחה.
החל בסתיו הקרוב משתמשי Zoom Whiteboard יקבלו עזרה מ-AI Companion עבור יצירת וסיווג רעיונות, והחל באביב 2024 המשתמשים יוכלו לרתום את תוכן לוח העבודה שלהם ליצירת תמונות וכדי להוסיף תכנים לתבניות הלוח.
בנוסף לכך, בתחילת הסתיו משתמשי Zoom Mail יוכלו להתחיל לקבל טיוטות של הצעות לכתיבת דואר אלקטרוני. עד אביב 2024 משתמשים יוכלו להוסיף סיכומי פגישות ל-Zoom Notes ולסכם שרשורי מסרונים ושיחות באמצעות Zoom Phone.
באביב 2024 יוכלו המשתמשים להתחיל ליצור אינטראקציה עם AI Companion באמצעות ממשק מבוסס שיחה שיוכל להבין את ההקשר של שאלות ולתמוך במשתמשים עם התוכן שלהם לאורך כל פלטפורמת Zoom, כגון פגישות קודמות, שיחות ובחירה של אפליקציות צד שלישי שמחוברות לפלטפורמה, ואפילו ליזום פעולות בשמן. לדוגמה, משתמשים יוכלו ליצור אינטראקציה עם AI Companion כדי לקבל עזרה.
הכנה לפני פגישה: משתמשים יוכלו לבקש מ-AI Companion למצוא מהו הסטטוס של פרויקטים מרכזיים כדי להתכונן לפגישת לקוחות קרובה. AI Companion יוכל להציף ידע מפגישות, שיחות, לוחות עבודה, הודעות דואר אלקטרוני, מסמכים, ובאישור המשתמשים, מאפליקציות צד שלישי בשם המשתמש, כדי לספק את העדכונים האחרונים.
תמיכה בזמן אמת במהלך פגישה: שאלו את AI Companion שאלות בזמן אמת במהלך פגישה כדי להתעדכן בנקודות מפתח בדיון, ליצור ולהגיש כרטיס תמיכה בנושא שהועלה במהלך שיחה, או לספק טיוטה של ​​תגובה לשאלה שעלתה במהלך הפגישה.
פוסט פגישה: בקשו מ-AI Companion לסכם את הפגישה שנערכה, לזהות באופן אוטומטי פריטי פעולה ובעלי עניין מרכזיים, ולהציף את השלבים הבאים בפני בעלי העניין הרלוונטיים ב-Team Chat או, באישור המשתמשים, באפליקציות הצד שלישי שלהם.
ממשק אינטואיטיבי קל: משתמשים יוכלו לגשת ל-AI Companion מתוך זרימות העבודה הקיימות שלהם, כגון בתוך Zoom Meetings, Zoom Team Chat ו-Zoom Whiteboard עבור יכולות כגון סיכומי פגישות, חיבור צ'אט צוות ויצירת Whiteboard עם חוויה פשוטה וקלה לשימוש. החל מעכשיו, משתמשים יכולים גם לקבל יכולות אינטראקטיביות עם AI Companion דרך לוח צדדי על ידי גישה אליהן ישירות בתוך חוויית הפגישות; יכולת זו תתרחב על פני פלטפורמת זום באביב 2024, עם הוספת יכולות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה