דיגיטל וטק

"תשתיות קריטיות בישראל חשופות למתקפת סייבר – למגן לפני שייפגעו"

פורום חברות הסייבר הישראלי באיגוד ההיי-טק הישראלי מתייצב לצד התעשייה, ויוצא בקריאה להעלות את רמת המוכנות לקראת תקיפות סייבר על המגזר היצרני בישראל
מערכת ice | 
מתקפת סייבר (צילום pixabay ,freepik, shutterstock)
מלחמת 'חרבות ברזל' הנמשכת כבר 12 יום מתנהלת מלבד בחזית - גם במרחב הדיגיטלי. על מנת להעלות את רמת המוכנות לתקיפות סייבר על המגזר היצרני בישראל, מתייצב פורום חברות הסייבר הישראלי באיגוד ההיי-טק של התאחדות התעשיינים לצד התעשייה, וקורא להגבהת חומות הגנת הסייבר.
ליאור פרנקל, יו"ר פורום חברות הסייבר הישראלי: "אנו עדים לעלייה ברמת האיום עקב המלחמה אשר נכפתה עלינו. על פי כל ההערכות שלנו בפורום הסייבר, מערך הסייבר הלאומי וגופים נוספים, קיים סיכוי רב שבעקבות כניסה קרקעית של צהל לעזה, תיפתח חזית לוחמה גם בסייבר בתשתיות קריטיות וכן פגיעה ישירה בחברות יצרניות אשר יהיו מהמטרות הראשונות באירוע כזה. חברות הפורום מציעות את שירותיהן ומוצריהן בחינם, או בהנחות עמוקות, לתקופת המלחמה. אנו קוראים לכם. צרו קשר ושפרו עמדות".

עוד מוסיף פרנקל: "ישנן אינדיקציות שהסגמנטים היצרניים והתעשייתיים, מים, ייצור מזון, תחבורה, פארמה – כל אלו נמצאים בין הכוונות של קבוצות אנטי ישראליות אשר פועלות באופן עצמאי וגם השלוחות של איראן, חמאס וכמה מדינות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה