דיגיטל וטק

הקלה לקמעונאים ולמותגים: שיתוף הפעולה שיסייע בתמחור דינמי

חברת UST המספקת טרנספורמציה דיגיטלית מובילה, מודיעה על שיתוף פעולה חדש עם פלטפורמת התמחור הדינמי הישראלית Quicklizard כדי לספק תמחור מבוסס דאטה ובינה מלאכותית למותגים וקמעונאים גלובליים
מערכת ice | 
פיני מנדל
חברת UST המספקת טרנספורמציה דיגיטלית מובילה, מודיעה על שיתוף פעולה חדש עם פלטפורמת התמחור הדינמי הישראלית Quicklizard כדי לספק תמחור מבוסס דאטה ובינה מלאכותית למותגים וקמעונאים גלובליים.
השילוב של פלטפורמת Quicklizard בפורטפוליו הפתרונות שחברת UST מספקת ללקוחותיה תסייע ללקוחות להשיג מצוינות תפעולית ולהגדיל רווחיות.
מתברר כי אפילו בשוק הקמעונאי המתקדם של היום, מנהלי תמחור עדיין חייבים לעסוק במשימה הסיזיפית של ניתוח ידני של מגוון רחב של מקורות נתונים כדי לבצע תמחור. פרקטיקה אנלוגית זו מגבילה את יכולתם של מנהלים לבצע אופטימיזציה של מחירים ל-5%-15% בלבד מקטלוג המוצרים שלהם. עם זאת, שימוש בפלטפורמת התמחור הדינמי של Quicklizard מאפשר למנהלי תמחור לייעל החלטות עבור 100% מהקטלוג שלהם, באמצעות  מינוף הכוח של למידת מכונה ובינה מלאכותית.
 Quicklizardו-UST פיתחו פלטפורמה חדשנית המנהלת היטב את כל היבטי התמחור לקמעונאים, מגדילה את היעילות ומאיצה את הטרנספורמציה הדיגיטלית. הפלטפורמה מאפשרת לקמעונאים לעצב אסטרטגיות תמחור בהתאמה אישית על פני מגוון רחב של מודלים עסקיים וכוללת מנוע תמחור חזק עם כללים ותנאים מוגדרים מראש, כלי אוטומציה וניהול, יכולות בינה מלאכותית, אנליטיקה וממשק פתוח המאפשר ללקוחות לפתח אסטרטגיות תמחור מורכבות ללא צורך בשילוב עם כלים נוספים.
הפלטפורמה שונה מכלי ניטור מחירים סטנדרטיים המתמקדים בעיקר במעקב אחר מחירי מתחרים וקבלת החלטות תמחור על סמך נתונים אלו בלבד. הפתרון המשותף של Quicklizard ו-UST מספק את היכולת להתאים מחירים בזמן אמת על סמך מספר גורמים קריטיים.
שיתוף הפעולה בין UST ו-Quicklizard הבשיל הודות ל-UST Spark - זרוע החדשנות שמפעילה UST בישראל, מתוך הבנה והכרה בהיותה של ישראל כר פורה לחדשנות טכנולוגית. מטרתה הבלעדית היא לאתר סטארט-אפים ישראליים בעלי מוצרים חדשניים וטרנספורמטיביים ולהביא טכנולוגיות ישראליות פורצות דרך לתוך הפורטפוליו האסטרטגי של UST על ידי טיפוח שותפויות עם אותם סטארט-אפים.
פיני מנדל, מייסד ומנכ"ל משותף של Quicklizard, מסר: "על ידי שילוב הפלטפורמה המתקדמת שלנו כחלק מפרוטפוליו הפתרונות המקיף של UST, אנו מסוגלים להציע את התיאום, המשמעת התפעולית, והמודיעין התחרותי הדרושים להגדלה של הרווחיות ויצירת יתרון תחרותי".
 
מעין שחר, מנהלת השותפויות האסטרטגיות ב-UST. צילום: לילך רז טווינה
מעין שחר, מנהלת השותפויות האסטרטגיות ב-UST Spark, הוסיפה: "הפתרון של Quicklizard מתאים לורטיקל הקמעונאות של UST בצורה מושלמת. חיבור היכולות יחד עם הפלטפורמות של UST ופרקטיקת הייעוץ של החברה מאפשר מעטפת רחבה והוליסטית ללקוחות גלובליים גדולים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה