דיגיטל וטק

גוגל בהחלטה דרמטית: מדוע החזירה לעבודה עובדים שכבר פוטרו?

גוגל החליטה השבוע על מהלך דרמטי במיוחד, בו היא למעשה החזירה לעבודה 6 עובדים שאחראים על הפיתוח של הצ'ט בוט, זאת לאחר שכבר החליטה לפטר אותם. אז מה הסיבה למהלך?
מערכת ice | 
גוגל (צילום shutterstock)
גוגל החליטה השבוע על מהלך דרמטי במיוחד, בו היא למעשה החזירה לעבודה עובדים שכבר פיטרה. אותם עובדים שגוגל החזירה הם עובדים שיצאו נגד החברה ודיברו על תנאי העסקה גרועים במיוחד, כאשר היא אף תשלם לאותם עובדים פיצויים.
מדובר למעשה בשישה עובדים, שהיו אחראים על הצ'ט בוט החדש של גוגל ועל הבינה המלאכותית. הם פוטרו בתום החודש שעבר, ב-31.05.2023, זאת בשל תלונות כאמור על תנאי עבודה ירודים. על פי דיווח ב"וושינגטון פוסט" מוקדם יותר החודש, מפעילי הצ'ט בוט של גוגל טענו שהם פוטרו בגלל שהתבטאו נגד החברה במספר מצבים, על שכר נמוך מדי שהם מקבלים, ותנאי עבודה לא טובים שלא מאפשרים להם לבצע את עבודתם כראוי ולהבטיח שהבוטים לא יגרמו נזק.
לטענתם, הצ'ט בוט של גוגל הוא שקרן, מחזיר דברים לא נכונים ועלול לגרום לנזק רב למשתמשים בו. הם הגישו תלונה למועצה הלאומית לעבודה בארצות הברית ליחסי עבודה על כך שהם פוטרו שלא כדין. עובדים אמרו גם שהם בילו כמעט שנה בדחיפה לשיפור תנאי העבודה והשכר, מה שלא צלח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה