דיגיטל וטק

אילון מאסק משיק פלטפורמת בינה מלאכותית מתחרה ל-ChatGPT

המיליארדר מתח ביקורת על OpenAI, החברה מאחורי ChatGPT, על "אימון הבינה המלאכותית לשקר" והפיכתו כעת ל"קוד סגור" למטרות רווח; הוא גם האשים את לארי פייג', מייסד גוגל, בכך שאינו מתייחס לנושא הבטיחות של הבינה המלאכותית ברצינות
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
המיליארדר אילון מאסק אמר ביום שני שהוא ישיק פלטפורמת בינה מלאכותית (AI) משלו בשם "TruthGPT" שתתחרה בפלטפורמות של מיקרוסופט וגוגל. בריאיון לפוקס ניוז, הוא מתח ביקורת על OpenAI הנתמכת על ידי מיקרוסופט, החברה שעומדת מאחורי סנסציית הצ'אט בוטים ChatGPT, על "אימון הבינה המלאכותית לשקר" ואמר ש-OpenAI הפכה כעת ל"קוד סגור" למטרות רווח. הוא גם האשים את לארי פייג', מייסד גוגל, בכך שאינו מתייחס לנושא הבטיחות של הבינה המלאכותית ברצינות.
"אני מתכוון להקים משהו שאני מכנה 'TruthGPT', בינה מלאכותית המכוונת ככל האפשר לאמת, שתנסה להבין את טבע היקום", אמר מאסק בריאיון ששודר אתמול. הוא הוסיף כי TruthGPT "עשויה להיות הדרך הטובה ביותר לבטיחות", ושהצ'אט בוט שלו "כנראה שלא יחסל את בני האדם". 
מאסק הביא חוקרי בינה מלאכותית שעבדו בגוגל כדי לפתח את המתחרה שלו ל-OpenAI, כך אמרו מקורות מקורבים לעניין לרויטרס. בחודש שעבר הוא רשם חברה חדשה בשם X.AI Corp במדינת נוואדה, לפי מסמכים שהוגשו במדינה. מאסק רשום בתור הדירקטור היחיד שלה, וג'ארד בירצ'ל, מנהל הפמילי אופיס של מאסק, רשום כמזכיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה