דיגיטל וטק

הפיתוח החדש של חברת פורטינט לאבטחת תקשורת

החברה הכריזה על הוספת תכונות חדשות ב-FortiSASE, פתרון ה-SASE (גישה מאובטחת לשירותי קצה) של פורטינט מבית ספק אחד, במטרה לאפשר גמישות פריסה נוספת ויכולות גישה מאובטחות חדשות למשאבים דיגיטליים 
מערכת ice | 
גון מדיסון
פורטינט, מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, הכריזה על הוספת תכונות חדשות ב-FortiSASE, פתרון ה-SASE (גישה מאובטחת לשירותי קצה) של פורטינט מבית ספק אחד, במטרה לאפשר גמישות פריסה נוספת ויכולות גישה מאובטחות חדשות למשאבים דיגיטליים, על פני יישומים מאובטחים, SaaS והאינטרנט. 
פתרון ה-SASE שמאבטח את כוח העבודה ההיברידי של ימינו
ארגונים רבים תומכים כיום בצוותי עבודה היברידיים, מה שאומר כי מרבית מנהלי מערכות המידע עומדים בפני האתגר של אבטחת המשתמשים כאשר אלו עוברים מהבית למשרד ונמצאים בנסיעות עבודה. כמעט בלתי אפשרי לשמור על אבטחה קבועה עבור כל המשתמשים בשימוש בפתרונות שאינם משולבים על פני האתרים המקומיים והענן, וככל שהרשת יותר גדולה ויותר מבוזרת, כך האתגרים הללו יכולים להיות נרחבים יותר. אספקה של אבטחה קבועה עבור כוח העבודה הגלובלי וההיברידי באתרים המקומיים ומחוצה להם דורשת גישת SASE של ספק אחד.
בהמשך למחויבותה של פורטינט לאספקת פתרון SASE מקיף המרחיב את ההתכנסות בין התקשורת והאבטחה מהקצה אל המשתמשים המרוחקים, החברה הכריזה על הרחבות בפתרון ה-FortiSASE הכוללות:
שדרוגים ב-FortiGate Secure Edge Integration: הפתרון מאפשר ללקוחות המשתמשים ב-Fortinet Secure SD-WAN לקבל את הגמישות ליישם אבטחה באתר המקומי באמצעות FortiGate או בענן באמצעות FortiSASE. השדרוגים החדשים בפתרון מספקים לצוותים בקרה וגמישות רבה יותר כדי לבחור מתי ליישם אבטחה באתרים המקומיים או בענן כדי לייעל את חווית המשתמש. תכונה זו תסייע בייחוד לארגונים בעלי כוח עבודה היברידי ותספק, בצורה משופרת, אבטחה קבועה עבור המשתמשים בכל מקום שהם נמצאים בו. 
שדרוגים בגישה המאובטחת: שדרוגים נוספים בוצעו בכל שלושת מקרי השימוש של FortiSASE, כדי לאבטח את גישת המשתמשים לאינטרנט וממנו, עבור יישומים המתארחים באופן פרטי ויישומי SaaS:
·        
  • גישה מאובטחת לאינטרנט - FortiSASE שודרג באמצעות ביצועים משופרים ותשתית בגודל מותאם, עם תמיכת IP ציבורי ייעודית. החוויה המשודרגת המבוססת על מיקום גיאוגרפי מאפשרת גישה לשירותים מותאמים אישית בהתבסס על מיקום המשתמש.
  • גישה פרטית מאובטחת - FortiSASE מציע כעת קישוריות באמצעות Secure SD-WAN מורחב כדי לתמוך גם ברשתות היברידיות גלובליות גדולות יותר עם אינטגרציה רציפה באתרים המקומיים, מה שמספק למשתמשים המרוחקים גישה מאובטחת ליישומים ארגוניים.
  • גישה מאובטחת ל-SaaS FortiSASE - שודרג עם חידושים של אבטחת יישומים בענן  (CASB) אשר מרחיבים את כיסוי היישומים ומספקים בקרה עמוקה יותר של התנהגות יישומי ה-SaaS ואת היכולת להגביל את בקרת הגישה של הדיירים. 
FortiSASE מספק אבטחה ברמה ארגונית בכל מקום
פתרון ה-FortiSASE תוכנן כדי לספק אבטחה קבועה עבור משתמשים בכל מקום והוא משלב בין אבטחה המסופקת בענן – כולל התחברות מאובטחת לאינטרנט (SWG), גישת רשת zero-trust אוניברסלית (ZTNA), יכולות CASB מתקדמות והתקן אבטחת רשת כשירות (FWaaS) – עם תקשורת (Secure SD-WAN). פתרון ה-FortiSASE מופעל על ידי מערכת הפעלה אחת (FortiOS), שירותי אבטחה של FortiGuard המופעלים על ידי בינה מלאכותית וסוכן FortiClient מאוחד והוא מסייע לשפר את היעילות ומספק אבטחה קבועה בכל מקום.
ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי "בעולם של היום שבו העבודה מתקיימת מכל מקום, כאשר משתמשים מתחברים ומתנתקים מהרשת וניגשים ליישומים מבוזרים, פורטינט מעצימה ארגונים ליישם בקביעות אבטחה ברמה ארגונית בכל הקצוות. העדכונים החדשים בפתרון ה-FortiSASE משפרים את היכולת שלנו להרחיב את שירותי האבטחה של FortiGuard על פני קצה ה-SD-WAN וקצה הענן. המחויבות של פורטינט לשיפור מתמיד של מה שכבר היום מהווה את אחד מפתרונות ה-SASE המובילים בשוק מבית ספק אחד, זוהי הסיבה לכך שאנו רואים אימוץ נרחב בקרב הלקוחות ואמון בפורטינט לתמיכה במסע ה-SASE שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה