דיגיטל וטק

Verbit במפגש מקצועי בנושא השילוב בין AI לעובדים

חברת Verbit הובילה לאחרונה מיטאפ בנושא AI & Human in the Loop שעסק בהשפעות השילוב בין בינה מלאכותית לבני האדם בתעשיות שונות בשוק
מערכת ice | 
ורביט (צילום יח"צ)
לפני מספר ימים חברת Verbit הובילה מיטאפ בנושא AI & Human in the Loop שאיחד את מיטב המומחים לדון בהשפעות השילוב בין AI לבני האדם במגוון תעשיות, לצד העשייה של ורביט כמובילה בתחום ה- AI והתמלול, ותוך דיון בסוגיות המתלוות לבקרת איכות בעבודה המשלבת בין AI למתמללים.
את הערב הוביל ד״ר אלישע רוזנצוויג, Head of Data Science בחברה, ולצידו הרצו מומחים נוספים מחברות מובילות בשוק, ביניהם רז נוסנבאום וסמדר בר יוחאי מ- Gong, ד"ר חן שגיב מ- DeePathology, וקורן גסט מ- Augury. 
שאלה שעלתה במסגרת המיטאפ התייחסה לשילוב אדם מכונה גם בעידן ה- AI הגנרטיבי, וד"ר חן שגיב הסבירה שאנחנו צפויים לראות בעולם הרפואי יותר מערכות תומכות החלטה שמבוססות על מודלים חדשניים.
ורביט מאמינה שהחידושים האחרונים בעולם התמלול ועיבוד השפה הטבעית יאפשרו שירותי תמלול מדויקים יותר בעולמות תוכן ואקוסטיקה שכיום עדיין דורשים מאמץ גדול. בנוסף נראה הפקת תובנות מורכבות ומדויקות יותר שידרשו מעורבות אנושית שונה ברמת האינטראקציה עם המודלים החדשים.  
ד״ר אלישע רוזנצוויג, Head of Data Science סיפר: "בורביט יש מספר אסטרטגיות תמלול כך שייתכנו שכבות שונות של תמלול של אותו האודיו. למשל, תיקונים של מתמלל אנושי לאחר תמלול אוטומטי. אנו מודדים איכות עבודה של מתמלל גם ביחס לאיכות התוצר של כל שכבת תמלול, וגם ביחס לאימפקט של העבודה. בעבודה משולבת, התמלול קורה באופן אוטומטי, פרט לשכבה האנושית שהיא האחרונה. מדדי היעילות והאיכות מחושבים באופן אוטומטי ומוצגים בדשבורדים תוך שצוות האופרציה עוקב אחרי המערכת והמדדים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה