בעולם

טראמפ לא עוצר: ירוץ לנשיאות גם אם יוגשו כתבי אישום

לצד האיום של תביעה משפטית, הנשיא לשעבר טראמפ מודיע אמש כי האיום לא יעצור אותו מלרוץ פעם נוספת לנשיאות ואף להצהיר כי הוא יפעל לסיים את מלחמת רוסיה-אוקראינה תוך יממה בלבד
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, unsplash)
אמש (מוצאי שבת) התקיים כנס הוועידה השמרנית בארה"ב, שם נאם הנשיא לשעבר טראמפ והצהיר כי הוא אינו חושב כלל לפרוש מהמרוץ לנשיאות אפילו אם יוגשו נגדו כתבי אישום. 
בכנס הוא נאם לפני הנוכחים ואמר כי הוא יסיים את מה שהחל וילחם עד שינצח. כמו כן הבטיח כי יסיים את המלחמה בין אוקראינה לרוסיה ביממה בלבד אם יחזור לבית הלבן, אם כי לא הסביר כיצד. כמו כן, באופן מפתיע טראמפ לא דיבר על יריבו על ראשות המפלגה, רון דה-סנטיס, אף שזה האחרון מדבר רבות נגד טראמפ ובאופן בוטה במיוחד.
כמו כן, בעת זו נדמה כי מצביעי המפלגה הרפובליקנית תומכים בחזרתו של טראמפ, בעוד שדה-סנטיס זוכה לכאורה רק ב-20% תמיכה. יתרה מכל, אף שנהוג כי מועמדים רפובליקניים מגיעים לכנס גם הם לשוחח עם תומכי המפלגה, רבים דילגו על כך השנה ורק טראמפ המוביל היה נוכח.
כזכור בפני טראמפ עומד כאמור איום של תביעות מצד המדינה וזאת בגין ניסיון בחבלת הבחירות לנשיאות בשנת 2022, התנהלות לא תקינה עם מסמכים מסווגים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה