דיגיטל וטק

דיסני החלה בקיצוצים ענקיים: תפטר 7,000 עובדים

דיסני הודיעה כי תחל תוכנית התייעלות במסגרתה היא תקצץ 3% מעובדי החברה, שמונה כ-220,000 עובדים, כאשר 7,000 מהם לפחות יקבלו בקרוב הודעת פיטורים. בנוסף, החברה פרסמה את הדו"ח לרבעון הרביעי של 2022, בו היא עקפה את התחזיות
מערכת ice | 
דיסני בקיצוצים (צילום unsplash, vecteezy)
דיסני, ענקית המדיה האמריקאית, הודיעה אתמול (רביעי) כי תחל בקרוב תוכנית התייעלות במסגרתה היא תקצץ 3% מעובדי החברה, שמונה כ-220,000 עובדים, כאשר 7,000 מהם לפחות יקבלו בקרוב הודעת פיטורים. הצעד של ענקית המדיה מגיע כחלק מכניסתו של המנכ"ל החדש, בוב הייגר, לקדנציה חדשה בחברה.
על פי תוכנית ההתייעלות החדשה של דיסני היא מכוונת לקיצוץ של 5.5 מיליארד דולר בעלויות, מהם 3 מיליארד דולר ביחידות התוכן ו-2.5 מיליארד דולר ביחידות אחרות. החברה תארגן מחדש את הפעילות שלה תחת שלוש חטיבות: דיסני בידור, ESPN, והפארקים והמוצרים הרלבנטיים (כולל מרצ'נדייז). אייגר הבהיר כי ESPN תמשיך לפעול כחטיבה בתוך דיסני ולא תופרד ממנה. את פעילות חטיבת המדיה ינהלו במשותף בכירי דיסני דנה וולדן ואלן ברגמן.
בתוך כך, ההודעה של דיסני הגיעה אחרי שפרסמה את הדו"ח שלה לרבעון הרביעי לשנת 2022, בסיכומו רשמה דיסני הכנסות של 23.51 מיליארד דולר ורווח מתואם למניה של 99 סנט, כשהיא עוקפת את התחזיות של האנליסטים שעמדו על 23.27 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה