דיגיטל וטק

בעיית ה"טלגראס": כך תיפטרו מהמטרד הגדול במתחרה של וואטסאפ

לאחרונה ישראלים רבים המשתמשים במתחרה הגדולה של וואטסאפ מוצאים את עצמם שוב ושוב מצורפים ללא רשות לקבוצות מפוקפקות. כך אפשר למנוע את זה
יאיר מור |  3
טלגרם (צילום Pixabay)
בחודשים האחרונים זה נהיה בלתי נסבל: כמעט כל אזרח בישראל שיש ברשותו מכשיר סלולרי מוצא את עצמו פעם אחר פעם מצורף לרשימות תפוצה של סוחרי סמים – אין דרך אחרת לקרוא לזה. חלק מאותן הודעות מגיעות ב-SMS ממקורות שמזוהים כמספרים במקום מלים, ולכן אי אפשר לחסום אותם – אך הודעות אחרות מגיעות בדמות צירוף לקבוצות "טלגראס", הכינוי לקבוצות גראס וסמים אחרים באפליקציית טלגרם.
החדשות הטובות הן שאת ההוספה שלכם לקבוצות כאלו אתם יכולים לחסום – לפחות בהנחה שמי שמצרף אתכם לקבוצות הללו אינו חבר שחומד לצון. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לשנות הגדרה אחת.
במסך הראשי של האפליקציה, לחצו על כפתור התפריט (באנדרואיד, בפינה השמאלית-עליונה) ואז על כפתור ההגדרות (באנדרואיד בצד שמאל למטה, באייפון בפינה הימנית תחתונה של המסך הראשי).
בחרו בסעיף "Privacy and Security".
לחצו על האפשרות "Groups".
בחרו באפשרות "My Contacts".
זהו. מעכשיו, אנשים שאינכם מכירים לא יכולים להוסיף אתכם לקבוצות. עם זאת, אם מדובר באנשים מאנשי הקשר שלכם שעושים זאת, תצטרכו לחסום אותם ספציפית דרך תת-התפריט "Never Allow" שבאותו מסך.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אצלי לא עזר , ממשיכים לשלוח על מיני הודעות (ל"ת)
    אלי 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    לא מבין למה באנגלית
    גבריאל עדי 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרך אגב יש טלגרם בעברית.. אז למה כל הבלאגן..?! "טלגרם פלוס" תחפשו
    סגור
  • 1.
    כתבה מעולה
    הראל טויטו 03/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כתבה מצוינת והלוואי והייתי קורא אותה לפני כל שהכניסו אותי לקבוצות האלה, אבל עכשיו אחרי שחסמתי תגישה בטלגרם ואת האפשרות להוסיף אותי לקבוצות אני עדיין מקבל המון הודעות sms באופן קבוע בנוגע לרכישת קנאביס וזה נורא מטריד, יש מה לעשות עם זה או שנדפקתי?
    סגור