דיגיטל וטק

ספוטיפיי חוזרת להפסיד למרות הכנסות גבוהות יותר - זו הסיבה

שירות הסטרימינג הפופולארי לא עמד בתחזיות ונפגע מכך גם ברבעון האחרון וצפוי להיפגע מכך גם ברבעון הבא. זאת למרות העלייה במחירי המינויים בשנתיים האחרונות
מערכת ice | 
לוגו ספוטיפיי (צילום Shutterstock)
ענקית שירותי הסטרימינג של המוזיקה, ספוטיפיי פרסמה את דוחותיה לרבעון השני של 2025. במוקד - רווח גבוה יותר לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אך נמוך מהתחזיות. ירידה בשווי המניות לאחר עלייה של 53% במספר המנויים בתשלום, לאחר שב־2024 צמצמה הוצאות ורשמה שנה קלנדרית שלמה של רווחים לראשונה בהיסטוריה של הפלטפורמה.
ההכנסה עליו דיווחה החברה ברבעון השני עומד על 4.2 מיליארד יורו. עלייה של כ־10% לעומת תקופה זו אשתקד. יחד עם זאת כאמור - לאור המהלכים שהחברה עשתה ותחזיות של אנשי מקצוע מדובר במספר נמוך ממה שציפו לו. באשר להוצאות, החברה הפסידה 86 מיליון יורו או ערך מנייתי של 0.42 יורו למנייה אחת.
המעבר להפסד לאחר חישוב הוצאות והכנסות ברבע השני הוריד את מחירי המניות ב־4% בשווקי הפרה-מרקט (שווקים מוקדמים) בניו יורק. יש לציין שהחברה העלתה את מחירי המינוי בשנה וחצי האחרונות במקומות שונים בעולם, לראשונה בתולדותיה - מה שתרם לרווחיות שלה ב־2024 ולעניין גדול יותר ממשקיעים. אך כגודל הציפייה - כך גם הסף להצלחה גדל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה