דיגיטל וטק

מיקרוסופט מכריזה: החידושים שישנו את חוויית העבודה שלכם

מיקרוסופט הכריזה על עדכונים משמעותיים לפלטפורמת Microsoft 365 Copilot, שנועדו לייעל את העבודה היומיומית עבור מאות מיליוני משתמשים. כיצד השיפורים הללו ישפרו את חוויית העבודה שלכם?
רפאל בן זקרי | 
מיקרוסופט Copilot (צילום shutterstock)
מיקרוסופט הכריזה היום על שדרוגים משמעותיים בפלטפורמת Microsoft 365 Copilot, שמטרתם לשפר את חוויית העבודה היומיומית של למעלה מ-400 מיליון משתמשים ברחבי העולם. במסגרת העדכונים, המשתמשים ייהנו מאינטגרציה חלקה בין מקורות מידע שונים, תוך שמירה על פרטיות נתונים וייעול השימוש במידע ארגוני ואינטרנטי.
אחד החידושים המרכזיים הוא Copilot Pages, כלי חדש המאפשר לאגד מידע ממסמכים, דואר אלקטרוני ויומנים לדף אחד שניתן לערוך ולשתף בזמן אמת. בנוסף, פיתוח ישראלי בולט הוא Copilot in Teams, המציע תמלול מלא של פגישות, כולל השיחות המתקיימות בצ'אט במקביל לוידאו, מה שמאפשר למשתמשים לקבל תמונה מלאה של הנאמר ולהתעדכן בפרטים שנחמצו במהלך הפגישה. פיתוח ישראלי נוסף הוא Copilot in Excel, הכולל שיפורים כמו עבודה עם נתונים שאינם בטבלה ותמיכה בנוסחאות מתקדמות, וכן שילוב של Python לניתוחים מורכבים ולמידת מכונה בשפה טבעית.
חידושים נוספים כוללים את Copilot in PowerPoint, שמאפשר בניית מצגות במהירות, Copilot in Outlook לניהול ותעדוף מיילים, Copilot in Word המאפשר שילוב מידע ממגוון מקורות לתוך מסמכי וורד, ו-Copilot in OneDrive המציע חיפוש מהיר בין תיקיות וסיכום תכנים. כמו כן, מיקרוסופט משיקה את Copilot Agents – סוכנים מותאמים אישית לניהול תהליכים מורכבים בארגונים, המסוגלים לבצע משימות אוטומטיות ולעבוד בשילוב עם כלים כמו Microsoft Teams ו-SharePoint.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה