דיגיטל וטק

מיקרוסופט לא מוותרת: פיצ'ר ה-AI השנוי במחלוקת יושק בקרוב

לאחר עיכוב והשבתה מוקדמת מהרגיל, מיקרוסופט מתכוננת להשקת פיצ'ר הבינה המלאכותית Recall באוקטובר הקרוב. הפיצ'ר, שעורר דיון סוער בנושא פרטיות ואבטחה, ייחשף תחילה לקבוצה מצומצמת של משתמשים. האם השינויים שיבוצעו יספיקו כדי להבטיח את השקת הפיצ'ר?
רפאל בן זקרי |  1
מיקרוסופט Copilot (צילום shutterstock)
לאחר עיכוב והשבתה ברגע האחרון, מיקרוסופט הודיעה היום כי פי'צר הבינה המלאכותית השנוי במחלוקת Recall, המבצע "צילומי מסך" של כל פעולה שאתם מבצעים במחשב ה-Windows שלכם, יושק באוקטובר הקרוב.
הפיצ'ר Recall, בדומה לפונקציית Pixel Screenshots בסדרת ה-Pixel 9 החדשה של גוגל, מתעד את כל מה שאתם עושים במחשב והופך את צילומי המסך לציר זמן שניתן לחפש בו. הרעיון נשמע שימושי למדי, אך בשל חששות גוברים סביב אבטחה ופרטיות, מיקרוסופט בחרה לדחות את ההשקה עם השקת מחשבי +CoPilot המופעלים על ידי ערכת השבבים Snapdragon X Elite.
כזכור, החברה השביתה את הפיצ'ר המבטיח ביוני האחרון, זמן קצר לאחר ההכרזה עליו, לאור ביקורות חריפות במיוחד מצד מומחי סייבר. לכן, למשך תקופה ארוכה, רבים חשבו שמיקרוסופט ויתרה על Recall לחלוטין, אך כעת מתברר שזה לא המקרה. בעדכון שפורסם היום, מיקרוסופט הודיעה כי Recall יגיע בכל זאת ל-Windows 11 באוקטובר הקרוב. מיקרוסופט הבטיחה שהפיצ'ר יהיה "אמין ובטוח" כאשר ישוחרר לראשונה למשתמשי Windows Insiders באוקטובר, אך לא פורסמו פרטים על השינויים שנעשו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מביך אפילו לעצמי לראות מה עוללתי (ל"ת)
    יאיר נתניהו 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור