דיגיטל וטק

אלביט והתעשייה האווירית בסכנה? החשש: מתקפת סייבר איראנית

קבוצת חנדלה הודיעה כי הצליחה לחדור למערכות חברת EPS Tech Ltd, המספקת ציוד אלקטרוני משובץ לתעשיות צבאיות וביטחוניות רגישות עבור ישראל. הפרסום מרחיב כי ההאקרים טוענים שהצליחו לשים את ידיהם על מסמכי תכנון, קוד מקור ועוד - ולגנוב יותר מ-8 טרה-בייט. "לחברה זו יש תפקיד רציני בהרג האכזרי של הנשים והילדים שלנו"
מערכת ice | 
האקרים איראנים
קבוצת האקרים איראנית משמעותית בשם Handala (חנדלה) הודיעה אתמול (חמישי) כי הצליחה לחדור למערכות חברת EPS Tech Ltd, המספקת ציוד אלקטרוני משובץ לתעשיות צבאיות וביטחוניות רגישות עבור ישראל. על פי הפרסום של ינון בן שושן בוואלה, הקבוצה טוענת כי הצליחה לגשת למידע סודי ביותר של החברה.
הפרסום מרחיב כי ההאקרים טוענים שהצליחו לשים את ידיהם על מסמכי תכנון, קוד מקור של תוכנות צבאיות בלעדיות, מיילים, מסמכים כספיים ומנהליים ועוד. היקף המידע שנגנב נאמד ביותר מ-8 טרה-בייט. הקבוצה אף הודיעה כי בכוונתה לפרסם את המידע שנגנב בקרוב.
 
"חברה זו היא אחת מחברות הקש של יחידה 8200, אשר תחת ניהולו של דניאל אפלבאום, מפתחת ומעצבת תשתיות צבאיות וביטחוניות רגישות וסודיות ביותר של המשטר הציוני", כתבו ההאקרים. החדירה למערכות EPS Tech Ltd, אם היא נכונה, עלולה להיות בעלת השלכות משמעותיות על תעשיית הביטחון הישראלית. עד כה לא התקבלה תגובה רשמית מהרשויות בישראל.
"כמה מהלקוחות העיקריים של חברה זו הם: התעשייה האווירית לישראל, קבוצת אלביט, קבוצת תדיראן, קבוצת אלישרא ועוד. לחברה זו יש תפקיד רציני בהרג האכזרי של הנשים והילדים שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה