תרבות ופנאי

אלטון ג'ון נפרד: הפסנתר האייקוני יוצע למכירה - זה המחיר המפתיע

הזמר האהוב בן ה-76 יקיים מכירה פומבית לכמה מחפציו המשמעותיים ביותר, שיילקחו מביתו הראוותני באטלנטה. בין הפריטים שיוצעו: שרשרת יהלומים פרובוקטיבית שמחירה עשוי להגיע ל-40 אלף דולר, בגדים אלגנטיים ומגפי פלטפורמה שעליהם חתומים ראשי התיבות של שמו
מערכת ice | 
אלטון ג'ון (צילום shutterstock)
הזמר, המלחין והפסנתרן הבריטי אלטון ג'ון, הוא אחד המוזיקאים המצליחים ביותר במאה ה-20. אלבומיו נמכרו לאורך השנים ביותר מ-300 מיליון עותקים, מה שמעמיד אותו כאחד מארבעת המוזיקאים שיאני המכירות בכל הזמנים. אלא שכעת נחשף כי הזמר בן ה-76 מציע למכירה פומבית כמה חפצים מדהימים מביתו הראוותני באטלנטה.
המציעים יוכלו לשים את ידיהם על כמה מהמזכרות המוכרות ביותר של הכוכב. המכירה הפומבית, שנקראת "האוסף של סר אלטון ג'ון: להתראות פיצ'טרי רואד" יוצאת בחודש הבא בניו יורק - כאשר כל מה ששייך לזמר מגיע מהדירה שלו בג'ורג'יה, אותה קנה עוד ב-1992.
 
בין הפריטים שיוצעו: על שרשרת יהלומים פרובוקטיבית, שצפויה להעלות עד 40,000 דולר או זוג מגפי פלטפורמה כסופים עם ראשי התיבות שלו עליהם, שעלולים להגיע ל-10,000 דולר. פסנתר הכנף היפהפה של אלטון הולך גם הוא לבלוק המכירות הפומביות, והוא צפוי להגיע להימכר בעד 50 אלף דולר. 
כמו כן עומדים למכירה פומבית חלקים נוספים מהמלתחה האלגנטית שלו, תצלומים, שעון זהב 18 קראט ייחודי, דיוקן של אלטון שצייר ג'וליאן שנאבל שיכול לעלות עד 300 אלף דולר ויצירות אמנות אחרות. ההצעות תפתחנה בחודש הבא, והתערוכה תהיה פתוחה לקהל במהלך פברואר. אז אתם מוזמנים להתחיל לחסוך כבר מעכשיו אם אתם מגה מעריצים ורוצים לזכות במעט מאבק הכוכבים. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה