תרבות ופנאי

מטורף: זה הסכום שבו נמכר ג'קט של מייקל ג'קסון משנות ה-80

פריטים שנלבשו או הוחזקו בידי מפורסמים נמכרים לעתים בסכומים שמרבית האנשים תופסים כלא הגיוניים. אחת הדוגמאות לכך היא פריט לבוש של מלך הפופ מייקל ג'קסון המנוח, שנמכר במאות אלפי דולרים
מערכת ice | 
מייקל גקסון (צילום Constru centro)
שוק האספנות עדיין לא פרץ בישראל אך ישנם מקומות בעולם, כמו ארצות הברית, שבו הוא נחשב לשוק משגשג שמייצר מכירות של פריטים מכל סוג אפשרי, ולעתים פריטים שמחירם המקורי נמוך עד כדי גיחוך, לעומת המחיר שאותו מוכנים לשלם אספנים, על אותו פריט בדיוק.
במכירה פומבית ייחודית שהתקיימה בלונדון, בה הוצגו כ-200 פרטי אספנות אשר היו שייכים למוזיקאים וזמרים מפורסמים, נמכרו מספר פריטים בסכומים מפילי לסתות. אחד מפריטים אלו, וזה שנמכר בסכום הגבוה ביותר באותה מכירה פומבית, היה ג'קט שלבש לא אחר ממלך הפופ המנוח, מייקל ג'קסון.
כידוע, למייקל ג'קסון עד היום קיים חוג מעריצים ענקי, שחלקו הגדול יהיה מוכן לשלם סכומים קיצוניים כדי להחזיק בפריט כלשהו, שיקרב אותם למושא הערצתם. הג'קט שנמכר, אשר לבש ג'קסון בפרסומת לחברת המשקאות 'פפסי' בשנת 1984, נמכר בסכום מדהים של 306 אלף דולר. באותה מכירה פומבית נמכר גם ג'קט שלבש ג'ורג' מייקל בזמן ששר דואט עם הזמרת הענקית ארית'ה פרנקלין, בסכום של 115 אלף דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה