תרבות ופנאי

כואב הלב: אבי אברומי שר את שירו של הלוחם שנפל בקרב

אמני ישראל נרתמים בימים אלו למאמץ המלחמתי במחוות מרגשות עבור חיילי צה"ל אשר נלחמים בחזית הצפונית והדרומית. אחד מאותם אמנים הוא הזמר אבי אברומי אשר שר את שירו של לוחם סיירת גבעתי רועי וולף ז"ל שנפל בקרב 'הלוואי והיינו רק שנינו'
מערכת ice | 
אבי אבורומי (צילום מתוך האינסטגרם)

המלחמה הנוכחית חושפת מחוות מרגשות אשר נעשות מצד אמני ישראל. בין אותם אמנים הוא הזמר אבי אברומי שביצע את השיר 'הלוואי והיינו רק שנינו' שכתב והלחין לוחם סיירת גבעתי רועי וולף ז"ל.

חודשיים לפני שנפל לוחם סיירת גבעתי רועי וולף ז"ל בקרבות ברצועת עזה ביום שלישי ב31.10.23, שלח לזמר האהוב עליו אבי אברומי את השיר שכתב. אתמול (ראשון) הגיע הזמר לשבעה של החייל וביצע את שירו 'הלוואי והיינו רק שנינו'. אותו שיר הגיע לאבי אברומי דרך חברה משותפת ובבקשתו אל אותה חברה כתב: "זה סתם סקיצה עם גיטרה בבסיס", אתמול כאמור התגשמה משאלתו האחרונה.
 


כזכור, סמ"ר רועי וולף, בן 21, הינו לוחם סיירת גבעתי אשר נפל בקרבות בעוטף עזה מול מחבלים בצפון רצועת עזה. וולף היה אוהד של קבוצת הכדורגל בני יהודה וממועדון הקבוצה נמסר: “העצב שלא נגמר, מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב מרכין את ראשו עקב מותו של אוהד הקבוצה, רועי וולף”.
כידוע, זו לא הפעם הראשונה שמבצע הזמר אבי אברומי שיר למען חייל שנפל בקרב בהגנה על המדינה. לפני שלוש שנים, נרצח לוחם סיירת גולני סמ"ר עמית בן יגאל ז"ל בפיגוע ואת השיר 'לאהובי', הקדיש אברומי לעמית בן יגאל ז"ל. 


 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה