תרבות ופנאי

אנג'לינה ג'ולי מלכלכת על בראד פיט? "היה לנו ריפוי לעשות"

הזוג שנפרד בצורה לא נעימה ועד היום נמצא במחלוקות, ממשיך לעורר עניין. בריאיון שער למגזין "ווג" סיפרה אנג'לינה כי היא "עדיין לא חזקה מספיק", ושבשנים האחרונות היה לה ולמשפחתה "הרבה ריפוי לעשות"
מערכת ice |  1
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום ויקיפדיה, פייסבוק)
אנג'לינה ג'ולי מודה שהיותה אם חד הורית "הציל" אותה מלהתגלגל למקומות "הרבה יותר חשוכים". בראיון שנתנה למגזין ווג, השחקנית ההוליוודית סיפרה כיצד ההתמקדות שלה בהורות - על רקע הגירושין הסוערים שלה מבראד פיט - החזיקה אותה לאורך השנים.
"הייתי בת 26 כשהפכתי לאמא. כל החיים שלי השתנו. הבאת הילדים לעולם הצילה אותי - ולימדה אותי לחיות אחרת בעולם הזה", אמרה לווג. "אני חושבת שלאחרונה הייתי נופלת למקומות הרבה יותר אפלים לולא הייתי רוצה לחיות עבור הילדים."
ג'ולי ופיט, שהודיעו על גירושיהם ב-2016 לאחר 12 שנים ביחד, חולקים שישה ילדים: מדוקס, 22, פאקס, 19, זהרה, 18, שילה, 17, והתאומות ויויאן ונוקס, 15.
ג'ולי סיפרה ל"ווג" שהיא מרגישה "קצת למטה" בימים אלה. "אני עדיין ממשיכה להבין מי מי אני בגיל 48. אני מניחה שאני במעבר כאדם", התוודתה והוסיפה, "אני לא מרגישה שאני עצמי כבר עשור, באופן מסוים."
בלי לשתף יותר מדי, ג'ולי רמזה שהחיים היו קשים לכל המשפחה בשנים האחרונות. "היה לנו הרבה ריפוי לעשות", הסבירה. "אנחנו עדיין מוצאים את הרגליים שלנו".
ג'ולי הצטלמה לשער של מהדורת נובמבר 2023 של המגזין בשמלת סטרפלס לבנה שכוסתה בצבע ספריי ורוד בזמן שהיא מקדמת את חברת האופנה החדשה שלה, Atelier Jolie.

"לפעמים איך שאתה מתלבש אומר, 'אל תתעסק איתי - יש לי את השריון שלי'", אמרה. "אחרי שעברתי משהו שבו נפגעתי, ביקשתי מהמלבישה לשאול אם אנסה ללבוש בגד שמשדר פגיעות. נשמע טיפשי, אבל הנחתי שמכנסיים ומגפיים מקרינים מראה 'קשוח' יותר".
 
ג'ולי ציינה שבזמן שהריאיון התקיים, היא לא הרגישה "חזקה מספיק" כדי ללבוש משהו שמשקף את זה. "הרגשתי פגיעה", היא נזכרה.
ג'ולי ופיט, 59, נפגשו לראשונה על הסט של "Mr. & Mrs. Smith" בזמן שהיה עדיין נשוי לג'ניפר אניסטון. למרות שהשניים התחברו זמן קצר לאחר שפיט התגרש מאניסטון ב-2005, השחקן הכחיש בתוקף שהוא אי-פעם היה לא נאמן לכוכבת "חברים".
פיט וג'ולי הפכו במהירות לאחד הזוגות המפורסמים ביותר בהוליווד. הם נישאו באוגוסט 2014 וגידלו יחד שישה ילדים. עם זאת, התפנית הגיעה בשנת 2016 כאשר התפרסמה הידיעה שהם נפרדו. על פי הדיווחים השניים נקלעו למריבה לכאורה בזמן טיסה פרטית עם ילדיהם.
פיט הואשם בכך ש"חנק והיכה" את בנם מדוקס. עם זאת, מעולם לא הוגשו נגדו אישומים והשחקן הכחיש את הטענות הללו. במאי 2021, זוג השחקנים קיבלו משמורת משותפת על ששת ילדיהם, אך חודש אחד בלבד לאחר מכן, החלטת השופט נפסלה. עד היום העניין נותר ללא פתרון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלתי נסבלת
    עם ישראל חי ובועט 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולת נפש שקרנית ומטורללת יאללה שתתפייד מהעולם אשה מיותרת שעבר זמנה מתפוצצת מקנאה שטוב לו .תמותי
    סגור