תרבות ופנאי

הסרט ברבי מטריף את העולם: זה הסכום שגרף בקופות

הסרט ברבי מסכם סוף שבוע שלישי בבתי הקולנוע, כשהטירוף הוורוד מסרב להרגע. אלה הסכומים שגרף שובר הקופות הראשון בעולם שבויים על ידי אישה
שירה יום טוב | 
הסרט "ברבי" (צילום מתוך נסרט)
הסרט "ברבי" ממשיך להטריף את העולם ובסוף השבוע האחרון מחזיק חזק בצמרת מכירות הכרטיסים. מדובר בסוף השבוע (שישי עד ראשון) השלישי ברציפות שממשיך למשוך אליו המוני צופים ומדיח את המתחרים מהצמרת.
קומדיית הפנטזיה של גרטה גרוויג גרפה עוד 53 מיליון דולר סוף השבוע השלישי ליציאתה, ירידה של 43% בלבד מהקופה הקודמת שלה. "ברבי" הרוויחה 459 מיליון דולר בצפון אמריקה ועברה את רף מיליארד הדולרים בעולם לאחר 17 ימים בלבד בבתי הקולנוע. זהו הסרט הראשון שבויים על ידי אישה  בלבד, שחצה את אבן הדרך הנכספת, כך לפי מגזין וראייטי.
גם "אופנהיימר" של כריסטופר נולאן נשאר חזק עם 28.7 מיליון דולר, ירד רק ב-39% מסוף השבוע שעבר והביא את מכירות הכרטיסים המקומיות ל-228 מיליון דולר. הדרמה ההיסטורית בדירוג R גרפה 552 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם, והפכה לסרט השישי של הבמאי שחצה את רף 500 מיליון הדולרים. "אופנהיימר", שנותר כוח ב-Imax, נחת במקום השלישי במצעד הקופות המקומי מאחורי סרט ההמשך של "The Meg" ולפני "Mutant Mayhem".
בסך הכל, ארה"ב מסכמת סוף שבוע נדיר שבו ארבעה סרטים שהרוויחו לפחות 28 מיליון דולר בין שישי לראשון. כתוצאה מכך, הקופה מקדימה ב-98% את אותו סוף שבוע ב-2022 וב-19% מעל אותו סוף שבוע ב-2019.
"איום מרובע נדיר של מבצעים של 25 מיליון דולר פלוס מוביל לעוד סוף שבוע נהדר לבתי הקולנוע", אומר פול דרגראבדיאן, אנליסט בכיר ב-Comscore למגזין וראייטי.
"Meg 2: The Trench" נפתח במקום השני עם 30 מיליון דולר מ-3,503 בתי קולנוע בצפון אמריקה. זו התחלה לא רעה, אם כי ירידה משמעותית מהסרט המקורי מ-2018, שנפתח ל-45 מיליון דולר והפך לסופר מפתיע עם 530.5 מיליון דולר ברחבי העולם.
סרט ההמשך על מדענים שמתמודדים עם כרישים פרהיסטוריים ענקיים עלה 130 מיליון דולר, כך ש-Warner Bros מתבסס על עוד אחוז הצבעה חזק בקופות הבינלאומיות כדי לקזז את תג המחיר שלו. צ'יינה מדיה קפיטל מימנה את הסרט.
החדשות הטובות הן שלמרות ביקורות איומות וציוני קהל בינוניים, "Meg 2: The Trench" אסף 112 מיליון דולר מעבר לים להתחלה עולמית אדירה של 142 מיליון דולר.
"הירידה מתחילת הסרט הראשון מראה שהסדרה מתמעטת", אומר דיוויד א. גרוס למגזין וראייטי, שמנהל את חברת הייעוץ לקולנוע Franchise Entertainment Research. "אבל זר הוא המקום שבו 'המג' עושה את כספו, והפתחים בחו"ל חזקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה