תרבות ופנאי

הזמרת הבין-לאומית עשתה כבוד לוויטני - רק חבל שלא שמעו אותה

גלנייס גרייס ההולנדית הגיעה אמש לארץ והעלתה מופע מחווה מדהים לוויטני יוסטון המנוחה. עם זאת, הקהל לא ממש זכה ליהנות מכל היכולות של גרייס בעקבות איכות סאונד ירודה, והגברה מיותרת של להקת הליווי על חשבון היכולות המטורפות של הכוכבת
פטריסיה סולומון | 
גלניס גרייס
אמש (רביעי) הזמרת הבין-לאומית וכוכבת האירוויזיון, גלניס גרייס, עלתה על בימת היכל התרבות בתל־אביב למופע המחווה לזמרת המנוחה ויטני יוסטון. במבט מהיר היה נדמה שמרבית הקהל באולם (בו נותרו מספר אזורים ריקים) יחסית בוגר והסתקרנתי לראות איך גרייס תצליח להרים על הרגליים קהל יחסית מנומנם - התשובה הגיעה במהרה.
מספר ימים לפני ההופעה שוחחנו ב-ice עם גלניס והיא חלקה על הקשר המיוחד שהיא מחפשת ליצור עם הקהל, והתברר מהר מאוד שהיא עושה זאת ביעילות ובמקצועיות מרשימה. גרייס עלתה לבמה באיחור קל כ-25 דקות ולקהל שלא הפסיק למחוא כפיים כדי לנסות לזרז את הרגע המיוחל. עם זאת, הוא שכח לה את האיחור הקטן לאחר שהיא הצליחה להרים את כל האולם על רגליו במשך כשעה וחצי.
גרייס שרה את מיטב להיטיה האהובים של ויטני, בהם Run To You, I Wanna Dance With Somebody, I Have Nothing, I'm Every Woman ועוד רבים נוספים וטובים. את המופע המעולה היא סיימה כמובן בהדרן שכלל את שיר האייקוני I Will Always Love You. כל ביצוע וביצוע של גרייס היה מעולה, מדויק, מרשים וסוחף, בין אם היה להיט מקפיץ או בלדה מרגשת. בין לבין היא שוחחה עם הקהל, רקדה איתו ואפילו ירדה לשיר, להתחבק ולהצטלם עם כל מי שרצה.
עם זאת, לא מעט מהרגעים הנפלאים הללו התמהמו בגלל איכות הסאונד באולם או הפקתו. את גרייס ליוותה להקה נהדרת ושלושה זמרי ליווי מעולים שגברו על גרייס בעיקר בשירים הקבציים והרועשים יותר, ולא באשמתה. לא ברור אם מדובר בתקלה או הפקה לא לגמרי איכותית, אך התוצאה הסופית הייתה שהכל היקף היכולת המטורף של הזמרת המוכשרת הזו, עם כל הכבוד ללהקת הליווי, לא הגיעה לאוזני הקהל.
כמו כן, פרט אולי שולי נוסף היה חוסר התקשורת האפשרי בין ההפקה ובין הנציגות של גרייס. לא פעם גרייס הזמינה את הקהל לקדמת האולם כדי לרקוד עימה, אך את האבטחה של האולם לא זה לא ממש הלהיב. הקהל שישב בחלקו העליון של האולם יכל לראות בבירור, ולא פעם, כיצד קהל נלהב שבא לרקוד וליהנות מתבקש פעם אחר פעם לשבת בכסאו.
למרות הכול, הופעתי לטובה. גרייס הביאה מופע איכותי ומרגש שלא רק גרם לי להיזכר שאהבה שלי למוזיקה של יוסטון, אלא פתח בפני את עולמה של גרייס המוכשרת. במהלך המופע היא הכריזה פעם אחר פעם שהיא עוד תחזור, ואני בהחלט מקווה שהיא תעמוד בהבטחתה כדי שעוד מהקהל הישראלי יוכל לזכות לשמוע את אחד הקולות הטובים ביותר בעולם היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה