תרבות ופנאי

נועה קירל חושבת על היום שאחרי האירוויזיון? תככב גם בפסטיגל

בעוד שבועות בודדים תעלה הזמרת על הבמה הנחשבת ביותר בעולם המוזיקה באירופה, בימת אירוויזיון 2023 בליברפול ותייצג את המדינה עם "יוניקורן". כעת נודע כי תיקח חלק בפסטיגל 2023 בחנוכה
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ גלגלצ)
לאחרונה נחשף השיר הישראלי של נועה קירל לאירוויזיון 2023 בליברפול, אנגליה, "יוניקורן" שנכתב על ידי דורון מדלי, מאי ספדיה, ינון יהל ונועה קירל עצמה, ובעוד שבועות בודדים היא תייצג את ישראל באמצעותו על במה הנחשבת. כעת, הזמרת כבר חושבת על היום שאחרי התחרות.
מסתבר שהזמרת תכניס לכיסה מאות אלפי שקלים ותיקח חלק בפסטיגל 2023 שייערך בחנוכה הקרוב. השאלה האם תגיע אליו כזוכת אירווזיון, מה שלא יהיה קל משום שעל פי התחזיות השיר יורד למקום השישי.


באדיבות כאן 11
השנה מציינת ישראל 50 שנה להשתתפותה באירוויזיון, מתוכן זכתה ארבע פעמים ושבע פעמים דורגה בחמשת המקומות הראשונים. האם לקירל יש סיכוי אמיתי לזכות, כרגע יש צורך במכונה משומנת.

כידוע, מזמן לא הייתה למדינת ישראל נציגה באירוויזיון כמו נועה קירל, שמגיעה במעמד של מלכת הפופ הישראלית. מאחר והיא לא זמרת אנונימית, מטבע הדברים הופעה מאכזבת על בימת האירוויזיון יכולה לפגוע לה בקריירה ולכן הדילמה שלה היתה אמיתית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה חוזרת הביתה
    עדי סלע 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה כיף לראות את נועה חוזרת לפסטיגל! מביאה חד משמעית קהל, משמח לראות אותה משלימה עם אנה זק שגם תופיע ולהוכיח שהן לא יריבות
    סגור